Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[fp/feat] Minimaliseren van posts.

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views

• Yezpahr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01-2024
Lieve Devvers,

Het is mij niet ontgaan dat het postsysteem in sommige extreme gevallen zeer onoverzichtelijk kan zijn.
De modjes kunnen berichten zodanig naar beneden modden dat ze automatisch geminimaliseerd worden, maar ik vraag mij af of dat ook te implementeren valt voor normale berichten.

Dus dat een gebruiker, om de overzichtelijkheid voor hem terug winnen, op bijvoorbeeld het Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/if/comments/branch.gif-icoontje kan klikken om hem te minimaliseren.

Het kan, lijkt me, de overzichtelijkheid weer terug geven bij het lezen van de comments.

mvg
Yezpahr

mobo: Asus Prime B450-Plus // cpu: AMD Ryzen 5 2600X // graka: Asus Dual Radeon RX 580 OC 8GB GDDR5 // mem: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 // opslag: Crucial MX500 500GB

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Bovenaan elke lijst met reacties staat een overzicht met de verschillende reactielevels, wat je kunt doen is deze standaard op +3 zetten(ergens in je settings staat dat verstopt, maar dat vind je vast wel :P ) en een andere optie is, om met de karmafeature custom css de complete reactie div te hiden. Ik geloof dat je daarmee wel kunt bereiken wat je wilt :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.