Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• luc2003
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-11 08:27
ik ben in het bezit van een samsung qwerty telefoon met daarbij een web en walk abbonement van t-mobile voor internet. de snelheid zou zijn 384/64 Kbps

nu geven ze in de t-mobile winkel aan dat als ik een andere toestel koop (bijvoorbeeld de HTC Wilfire) de snelheid zonder meer hoger zal worden omdat in de HTc een snellere cpu zit. het verbaasde me enorm eerlijk gezegd

mijn vraag is dus of dit klopt dat als je een snellere mobiel koopt je internet ook sneller zal zijn met hetzelfde internet abbonement

ik hoor hetg raag van de kenners

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31
Om je internet verbinding te kunnen benutten bij downloaden moet de clock-frequentie van je geheugen en processor een factor 2a 3x zo hoog leggen als je download snelheid. Dus in jou geval hoger dan 1MHz, maar alle gsm's zijn minstens al 100x zo snel. Dus downloaden van een bestand of plaatje gaat niet sneller.

Wat versneld door een snelle processor is je de tijd die je browser-nodig heeft voor dat de webpagina op je telefoon gerendered is (alle componenten volledig zichtbaar zijn).

[ Voor 15% gewijzigd door djexplo op 25-01-2011 13:40 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• luc2003
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-11 08:27
djexplo schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:19:
Om je internet verbinding te kunnen benutten bij downloaden moet de clock-frequentie van je geheugen en processor een factor 2a 3x zo hoog leggen als je download snelheid. Dus in jou geval hoger dan 1MHz, maar alle gsm's zijn minstens al 100x zo snel. Dus downloaden van een bestand of plaatje gaat niet sneller.

Wat versneld door een snelle processor is je de tijd die je browser-nodig heeft voor dat de webpagina op je telefoon gerendered is (alle componenten volledig zichtbaar zijn).
dat het renderen tijd kost begrijp ik maar dat de download sneller word door een snellere leuk me als een apart verhaal. in iede geval bedankt voor de reactie !

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Downloaden kan zeker sneller gaan. Het is goed mogelijk dat je huidige processor niet snel genoeg is om de maximale download snelheid te verwerken. Immers een processor van 1MHz is echt niet snel genoeg om een download aan 384Kbps te verwerken en daarbij de rest van het OS draaiend te houden. Daarom falen veel mediaspelers ook in wireless prestaties, die processor daarin is niet snel genoeg om zowel bestandsoverdracht via wireless als het afspelen van video af te handelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 25-01-2011 14:08 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit is gemakkelijk te vinden met Google. We gaan op GoT niet het simpele zoekwerk voor je doen, dus dit topic gaat op slot.

Dit topic is gesloten.