Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsmebekkie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-09-2023
mensen zijn jullie hier bekent mee?
ik krijg maar niet de nieuwe live messenger op me xp 64.

de oudere versie's werken niet meer die vragen telkens om de update.

deze error krijg ik :

Error: os_check: 80280004

Iemand tips of hulp?

bvd itsmebekkie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Tja XP 64bit gebruikt de kernel van Windows Server 2003, en die is waarschijnlijk niet ondersteund door het programma. Probeer eens in compatibiliteitsmodus op te starten, anders vrees ik dat je een ander programma zult gaan moeten zoeken.
Of kijk eens op google, waarschijnlijk zijn er nog wel meer mensen die hetzelfde probleem tegengekomen zijn.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsmebekkie
Malantur schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:06:
Tja XP 64bit gebruikt de kernel van Windows Server 2003, en die is waarschijnlijk niet ondersteund door het programma. Probeer eens in compatibiliteitsmodus op te starten, anders vrees ik dat je een ander programma zult gaan moeten zoeken.
Of kijk eens op google, waarschijnlijk zijn er nog wel meer mensen die hetzelfde probleem tegengekomen zijn.
tnx, ik zal dat even proberen.. Edit " geprobeerd maar werkte ook niet :( "
ik heb me al rot gezocht op google :P haha zijn wel meer mensen met het probleem, maar echt duidelijker word ik er niet van :). voor msn 8.5 was er toen nog een patch zodat je hem kon patchen en instaleren op xp 64.
lijkt me een beetje raar dat ik voor msn nu windows 7 moet gaan halen :X hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Tja er zijn weinig mensen dat XP 64bit nog gebruiken. Drivers support was nihil, een reden voor veel mensen om er weg van te blijven. Ik verschiet er van dat jij het eigenlijk nog gebruikt :P
Op google vind ik ook enkel maar oude topics voor MSN 8.5.

Dus ik vrees dat je ofwel zoals iedereen naar windows 7 moet gaan, of een oude MSN versie installeren, of een programma zoeken dat wel XP 64 bit ondersteund. (Maar ik vrees dat je daar ook geen recente versie van zal vinden, er zijn gewoon weg te weinig mensen die 64bit XP gebruiken)

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsmebekkie
oke , tnx dat je ff voor me gekeken hebt.. dan moet ik maar ff opzoek gaan naar windows 7.
ik had toen die tijd xp64 dr op omdat k n quadcore heb..

nog 1 domme vraag misschien (A) haha, zal ik zo windows 7 over xp heen kunnen zetten?
of moeten dan ook alle programma's plus drivers opnieuw geinstaleerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

itsmebekkie schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:00:
oke , tnx dat je ff voor me gekeken hebt.. dan moet ik maar ff opzoek gaan naar windows 7.
ik had toen die tijd xp64 dr op omdat k n quadcore heb..

nog 1 domme vraag misschien (A) haha, zal ik zo windows 7 over xp heen kunnen zetten?
of moeten dan ook alle programma's plus drivers opnieuw geinstaleerd worden.
als je een goede install van W7 weet te vinden kun je hem upgraden :)

**edit**

drivers zal je voor W7 wel even opnieuw moeten installeren. Veel drivers worden gelukkig wel herkend maar ik zou ze wel updaten, dat maakt je systeem stabieler en de kans op BSOD's kleiner.

[ Voor 16% gewijzigd door w4rguy op 25-01-2011 14:02 ]

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsmebekkie
w4rguy schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:01:
[...]

als je een goede install van W7 weet te vinden kun je hem upgraden :)

**edit**

drivers zal je voor W7 wel even opnieuw moeten installeren. Veel drivers worden gelukkig wel herkend maar ik zou ze wel updaten, dat maakt je systeem stabieler en de kans op BSOD's kleiner.
zou je hem met deze kunnen upgraden, Microsoft Windows 7 Home Premium 32Bit Oem 6.1.7601.17514 NL
ik neem liever geen 64 bit meer om gekloot in de toekomst te voorkomen 8)7

oke dan zal ik de drivers allemaal gaan udaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elTigro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-05 13:01

elTigro

Es un Gringo!

mwah, ik draai windows 7 64 bit maar heb geen gekloot hoor.
Op zich draait alles allemaal goed (gegeven dat je van al je software in ieder geval een 32 bits versie hebt)
En het nu van een 64 bits systeem ligt vooral op het gebied van geheugen...

Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

itsmebekkie schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:32:
[...]

zou je hem met deze kunnen upgraden, Microsoft Windows 7 Home Premium 32Bit Oem 6.1.7601.17514 NL
ik neem liever geen 64 bit meer om gekloot in de toekomst te voorkomen 8)7

oke dan zal ik de drivers allemaal gaan udaten.
Je moet gewoon de CD DVD erin stampen. Bij de installatie geeft hij zelf aan of je de mogelijkheid hebt om te upgraden, of nieuwe installatie te doen.
**edit**
ik weet niet precies wanneer die vraag je gesteld wordt dus als ie vraagt om een partitie toe te wijzen, verwijder die dan niet. Je kan ook even de w7 DVD gewoon in je PC stampen terwijl hij WinXP draait, dan kijk je wat die installer zegt.

[ Voor 21% gewijzigd door w4rguy op 25-01-2011 14:42 ]

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:06
Upgraden gaat niet lukken, je kunt niet van XP --> 7 en van 32bit --> 64bit (of omgekeerd) gaat ook niet. Overigens snap ik niet dat je nu naar 32bit gaat, bij XP was de 64bit versie gewoon niet fantastisch, vooral door een matige driverondersteuning. Dat is juist bij Win 7 totaal niet meer het geval, aangezien fabrikanten W7 drivers zowel in 32 als 64bit uitvoering dienen te maken.
Ik had toen die tijd xp64 dr op omdat k n quadcore heb..
Is overigens ook een rare reden, keuze voor 64bit zou moeten komen door obndersteuning van grotere hoeveelheden geheugen, aantal cpu cores maakt niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
offtopic:
Mja, het gerucht ging dat je met XP maar twee processoren kon laten ondersteunen.

Dat dat uiteindelijk over de licentievoorwaarden ging en specifiek over twee fysieke processorsockets vergeet iedereen dan weer, en dus wordt het 'je hebt voor Quad-core een 64bits versie nodig'.
Wat natuurlijk weer onzin is.
Kun je met een beetje goochelwerk ook wel vinden..

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 18:36
Als je wil kan ik de msi bestanden van Windows Live 2009 (14.0.8117.416 oftewel laatste 2009 versie) wel inpakken en die hosten op Megaupload of iets. Met deze msi bestanden kan je namelijk de laatste Windows Live gewoon op XP 64-bit installeren.

[ Voor 7% gewijzigd door Starke op 26-01-2011 10:07 . Reden: extra info ]

Pagina: 1