Ik heb nu een celeron 433 @ 445 niet lachen graag... zelfs met een temp van 29c. op 488mhz loopt die na een kwartier vast als een huis... zowel in spellen als in normaal processor werk zoals word ofzo. Als ik hem fsb 83 wil zetten wordt het leuk... start die niet eens meer op(serieus!). Kl$$#te ding. Moet ik de cpu eruit halen en er weer inzetten dus ik moest ik dat kreng weer op 445 zetten. Echt een OC's dreams 
Dus ik zat te denken aan een shiny new smelling PIIIo fmaybe celeron once again (niet vanwege simd of zo want ik heb er nog niets door zien verbeteren). Maar gewoon welke kan ik mooi overklokken...
mijn mobo is een 2,2 jaar oude aopen6b (bx) multiplyier van max 8 (toen was het motherboard behoorlijk rulen) en een fsb van max 133mhz
Sdram van 100mhz (brand unknown) en een geforce DDR van Elsa
Wat is een goede processor om over te klokken?
Dus ik zat te denken aan een shiny new smelling PIIIo fmaybe celeron once again (niet vanwege simd of zo want ik heb er nog niets door zien verbeteren). Maar gewoon welke kan ik mooi overklokken...
mijn mobo is een 2,2 jaar oude aopen6b (bx) multiplyier van max 8 (toen was het motherboard behoorlijk rulen) en een fsb van max 133mhz
Sdram van 100mhz (brand unknown) en een geforce DDR van Elsa
Wat is een goede processor om over te klokken?