• T_I
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-02 09:38
Interessant om een hoek speciaal voor mediaspelers te vinden. Nu ben ik op zoek naar iets wat best wel apart lijkt te zijn. Ik zoek een mediaspeler met een display in de behuizing.

Belangrijkste doel is muziek (mp3) en af en toe film/series weergeven. Hierbij vind ik het zonde om een 42" TV aan te moeten zetten alleen maar om te zien welke mp3 ik selecteer.

Verdere eisen: geen.

Wensen: wired netwerk, hdmi, scart (zeldzaam) en coax digitaal.

De DVD speler (aldi ding met divx support) die ik had is overleden en de xbox met xbmc die ik nu heb vervang ik ook graag meteen.

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
Popcorn hour C-200 ?

Maar als je zelf een beetje gezocht had dan was je die al tegengekomen denk ik...

• T_I
Ziet er inderdaad erg leuk uit, zo'n Popcorn hour C-200 en de tip van een popcorn had ik al een keer gehad, maar ik zoek 'meer'. Keuze hebben heeft wel voordelen en deze is wat overkill met mogelijkheid voor disk en blue-ray speler ingebouwd. (en nu beetje buiten budget)

Moet ik gaan sparen of zijn er alternatieven?

[ Voor 6% gewijzigd door T_I op 25-01-2011 11:53 ]

Verwijderd

De Dune smart D1 heeft ook een display.

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:14
_AuToMaTiC_ schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:41:
Popcorn hour C-200 ?

Maar als je zelf een beetje gezocht had dan was je die al tegengekomen denk ik...
Dat scherm is echt een maat voor niets. Zelfs al zit je er met je neus op, is het nog moelijk te lezen en te navigeren. Dan ga je eerder twee losse producten moeten aankopen :

Mediaplayer A-210 en bv een Squeezebox Touch

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Je kan ook kijken naar apps die je kunt draaien. Als je bijvoorbeeld MPD kan draaien (kan op elke popcornhour, ook de eerste generatie) kun je een MPDclient op je telefoon zetten waardoor die een luxe afstandbediening wordt met display.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• T_I
Dan ziet de Dune er uit als een leuker alternatief. Die valt zeer in de smaak alleen al op de plaatjes/specs, al mits coax digitaal. (ik heb 3 optisch nu, en daarmee de aansluitingen vol en van de coax nog minimaal 4 vrij ;) )

Hmmm, Dune heeft meer leuks. Heel erg bedankt voor de tip. ziet er leuk uit en kan meer dan genoeg. (De hele familie is erg leuk, wordt alsnog sparen, maar oor kwaliteit. (hoop ik)

Ik ben benieuwd of er meer is.

[ Voor 32% gewijzigd door T_I op 25-01-2011 12:23 ]

Verwijderd

Twee mediaspelers aanschaffen?

1 voor muziek (squeezebox, teac wap, streamium) en 1 voor de rest. Kans dat je er 1 nog met scart tegenkomt weer groter. Muziekspelers hebben dan vaak het display op de remote ipv behuizing.

Werk zelf ook zo; teac wap en acryan mini.

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Dvico Tvix S1 heeft een groot display. Erg tevreden over, voor zover dat mogelijk is met de huidige generatie media spelers. Schrijf binnenkort wel een reviewtje.

• T_I
2 media players is wat veel, de kast is al zo vol hier met media spul. (muurtje)
De Dvico is ook een leuke optie. Ik heb net een Panasonic DMR-EH50 overgenomen en ben nu aan het uitzoeken hoe die met mp3's om gaat en de media players zijn toch een betere optie merk ik.

Zijn er mensen die ze ook vergeleken hebben? Ik ben wel benieuwd hoe de Dvico en de Dune's zich onderling verhouden. (of weet iemand een winkel in Flevoland, Utrecht of Noord Holland die ze heeft waar je kan kijken welke beter bevalt?

• rvtk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-02 20:19

• T_I
Had ik nog niet gezien, die Fantec is een leuke, maar daar blijft het bij. ondanks dat ie scart heeft gaat mijn voorkeur op de specs alleen al uit naar de hiervoor genoemde.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:51

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

T_I,

Dit topic neigt enorm naar een "wat moet ik kopen?"-gevalletje.

Voor meer info over geschikte spelers, kun je prima terecht ind e daarvoor bestemde topics. Graag ook daarvan gebruik maken. Voor meer info over een goede topicstart, kun je Het algemeen beleid nalezen. Succes!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.