Worden de pakketjes groter of mijn cpu langzamer?

Pagina: 1
Acties:

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
Misschien is dit hier al een keer geweest, maar ongeveer 3 maanden geleden begon ik, en toen haalde ik +/- 32 blokjes per uur. nu doe ik er maar 16 in een uur. Heeft iemand enig idee hoe dat kan? :?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Een pentium 400 doet over 1 blokje ongeveer 4 minuten. 32 workunits, als je de koe op de 300MHzer hebt geinstalleerd lijkt me wel wat veel. Dat zou ongeveer 2 uur duren.

Je kunt even kijken hoeveel Mkeys/s je CPU doet en dat vergelijken op Anandtech. Is dat echt veel lager dan daar vermeld staat, kijk eens met WinTop of Windows Taakbeheer welke programma's veel cpu tijd vragen. Firewalls, virusscanners, screensavers zijn daar een goed voorbeeld van. Heb je ze niet nodig, dan zou je kunnen overwegen ze uit te schakelen.

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
Het gaat trouwens om rc5 voor het geval dat dat nog niet helemaal duidelijk was :)

Het vreemde is nou juist dat het aantal mkeys/s nog steeds hetzelfde is als eerst. De client zegt dus eigenlijk dat alles nog even snel is, maar in de praktijk is hij langzamer geworden... vreemd

micheljansen.org

• MOL

MOL

Eet je wel goed?

heb je in je ini filetje ook een regeltje
preferred-blocksize staan. Het kan zijn dat je packets met meer of minder workunits binnenhaalt...

• MOL

MOL

Eet je wel goed?

OW ja hoeveel MKey/s doet ie? Dan kun je namelijk uitrekenen hoeveel workunits per uur dat is!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:28
Ben je niet per ongeluk in de war tussen wu's en packets ? Een packet kan nl. meerdere wu's (of stats units zoals ze tegenwoordig heten) bevatten.

[removed]

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
nee, het ging hier om work units, en niet om packets

micheljansen.org

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-05 08:36
Als het aantal Kkeys/s het zelfde is gebleven is je output (aantal WU) ook het zelfde gebleven. Kan niet anders.
Pagina: 1