Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• dhm00
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-11 19:03
Ik heb gezocht maar niets over dit onderwerp gevonden.
Ik ga in februari mijn t-mobile abbo verlengen er wil gaan voor de Desire HD.
Echter kan ik verlengen bij T-mobile zelf maar ook via Inet bij een andere webshop.
Het verschil zit hem in dat er bij T-mobile waarschijnlijk branded software op zit.

Wat is het verschil t-mobile branded en unbranded.
Mis je dingen als je een T-mobile branded toestel heb etc.

Bij T-mobile is het toestel wel 20 euro goedkoper maar als ik daardoor dingen ga missen....

Graag een reactie!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:52

Rannasha

Does not compute.

Je kunt er gewoon een andere ROM opzetten, bijvoorbeeld de stock unbranded ROM. Het enige verschil dat je dan overhoudt is wellicht een T-Mobile logo op het toestel.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Het kan wel een stuk moeilijker zijn om te rooten als je een T-mobile branded toestel hebt. Ik raad je sowieso aan een unbranded te kopen, indien dit een mogelijkheid is.

Branded toestellen hebben er standaard een aantal applicaties op staan waar de gebruiker vaak niks aan heeft. Je kan ze er echter niet zomaar afgooien zonder te rooten, waar je garantie weer niet blij mee is.
Daarnaast heb je problemen met updates. Als Google een update uitbrengt, moet je met een unbranded toestel eerst wachten totdat HTC die update naar jou toestel brengt. Maar met een branded toestel moet je ook nog eens wachten totdat T-mobile de update naar jou toestel brengt.

Ik zie geen enkel voordeel aan een branded toestel.

[ Voor 61% gewijzigd door vinnieminnie op 25-01-2011 10:41 ]

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Ik weet niet hoe het bij de HD zit maar ik heb de Z van bij de T-mobile en die was/is unbranded. Dus ik kan me indenken dat dat bij de HD ook zo zal zijn.

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 08:43

EoG

BOFH

Omni superens schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:53:
Ik weet niet hoe het bij de HD zit maar ik heb de Z van bij de T-mobile en die was/is unbranded. Dus ik kan me indenken dat dat bij de HD ook zo zal zijn.
Is ook zo, ik heb mijn Desire HD bij T-Mobile vandaan, gewoon unbranded.

edit: Het enige dat je extra hebt zijn de service sms-diensten van T-Mobile, verder is er niets anders ;)

[ Voor 13% gewijzigd door EoG op 25-01-2011 11:57 ]