Ik heb momenteel een HTC Desire (Android) en gebruik met mijn gratis Google Apps standard is dus vrijwel vanzelfsprekend. Nu mag ik mijn abo verlengen en wil ik ondanks ik zeer tevreden ben over Android eens een uitstapje maken naar Blackberry.
Nu vraag ik me dus af wat wel en niet blijft werken als ik overga gezien ik geen BES/Google Apps Enterprise wil nemen voor een priveaccount (1 domein account met paar alliasen).
Ik natuurlijk uitgebreid op internet gezocht maar met wisselend resultaat... pushmail van Google Apps Standard zou werken (las wel ergens veel problemen met 2-way sync
) en over de calender ook weinig kunnen vinden met zekerheid. Google Sync zou kunnen helpen maar vraga me af of het niet kan met de geintregeerde manieren/apps.
Wie kan mij antwoord geven op mijn situatie want ik kom er echtn iet meer uit
Nu vraag ik me dus af wat wel en niet blijft werken als ik overga gezien ik geen BES/Google Apps Enterprise wil nemen voor een priveaccount (1 domein account met paar alliasen).
Ik natuurlijk uitgebreid op internet gezocht maar met wisselend resultaat... pushmail van Google Apps Standard zou werken (las wel ergens veel problemen met 2-way sync
Wie kan mij antwoord geven op mijn situatie want ik kom er echtn iet meer uit