Aerocool Xpredator Evil Black edition

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extace666
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-05 19:01
Hoi,

Omdat mijn huidige PC erg traag is geworden ben ik van plan een nieuwe aan te schaffen. Nu zou ik graag de http://www.aerocool.com.t.../110-xpredator-evil-blackAerocool Xpredator Evil Black Edition nemen omdat hij er gewoon super stoer uitziet. Maar ik zou het jammer vinden als het blijkt dat de kast veel minder goed is dan ik denk. Dus mijn vraag is heeft iemand ervaring met deze kast? Op de website staat alle info etc maar dat is natuurlijk ook gewoon marketing. Verder heb ik moeite om een goede review te vinden via google. Dus als iemand hem heeft of iemand kent die hem heeft zou ik graag wat info hebben.

m.v.g. T. Relou

[ Voor 7% gewijzigd door Extace666 op 24-01-2011 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
Je weet dat dit een lege kast is en niet een complete pc....?!?

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extace666
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-05 19:01
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Het is op GoT de bedoeling dat je zelf doet wat je kunt voordat je een topic opent, en dat je bovendien de moeite neemt om duidelijk aan te geven waar en hoe je zelf gezocht hebt, wat je gevonden hebt en wat dan exact onduidelijk is.

Hier geef je niets aan van hoe je op deze kast gekomen bent, niets van wat je gezocht hebt erover, en niets van welke informatie je exact wilt weten van anderen.

Daar komt bij dat je op GoT ervaringen van anderen zoekt met de search, je gaat niet vissen met een eigen topic.

Gezien wij niets met deze vraag kunnen gaat dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.