Beats by Dr. Dre Studio Redcoon

Pagina: 1
Acties:
  • 1.314 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zocht net in de Pricewatch naar de Beats by Dr. Dre Studio. Toen stond Redcoon bovenaan met wel een heel goedkope prijs in vergelijking met de andere winkels. De meeste bieden ze aan voor 299 euro en Redcoon voor 229 euro. Is dit betrouwbaar of zijn dit de namaak?

Gr. Jelke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:02

FeaR

In GoT we trust

Als je de Shopreview van Redcoon leest is daar toch wel uit te halen dat het een betrouwbare winkel is. Redcoon is gewoon een dozenschuiver en kan daarom alles goedkoop aanbieden. Dus die prijzen kunnen gewoon kloppen, sterker nog: wellicht kunnen de prijzen nog lager...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:06
Wel opletten bij Redcoon zijn bijkomende kosten zoals verpakkingskosten, al valt dat bij kleine doosjes wel mee en zit je nog onder de 299.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je komt intotaal uit op 237,48 euro. incl. BTW en verzendkosten, maar het klinkt me nog steeds raar in de oren dat het daar meer dan 60 euro goedkoper is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:02

FeaR

In GoT we trust

Mijn Blu-rayspeler scheelde daar 120 euro. En één week later was de speler bij Redcoon nog eens €20,- goedkoper. Ik heb die €20,- toen ook nog terug gekregen, want een vermindering in prijs binnen twee weken krijg je terug. Ik heb maar één bij met Redcoon iets gekocht, maar ik zou het zo weer doen op basis van eerdere ervaringen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:15
Als we het hebben over de betrouwbaarheid van de winkel, kan ik ook mededelen dat ik naar tevredenheid meerdere malen al iets besteld heb bij Redcoon. Ik had dit ook in de shopreview aan kunnen geven maar in het kader van dit topic even hier. Het enige wat nog zou kunnen is dat het een typo is van de winkel, ik zou gewoon even navragen.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:39
Op ebay komen Dr.Dre studio's soms voorbij voor +-100 euro, dan weet je dat je fout zit. Hierbij lijkt mij dat niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees dat de nepperts uit China even goed klinken als de originele. Dealextreme verkocht ze voor $83 inc verzendkosten maar is ermee gestopt. Iemand ervaringen met de nepperts? Hoe klinken ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 10:44:
Ik lees dat de nepperts uit China even goed klinken als de originele. Dealextreme verkocht ze voor $83 inc verzendkosten maar is ermee gestopt. Iemand ervaringen met de nepperts? Hoe klinken ze?
Fake products are for fake people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestel regelmatig bij redcoon. Nooit problemen gehad en altijd snelle aflevering.Je bent in goede handen bij hun als je het daar koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:51

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

AUD > Shopping

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

FeaR1986 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 20:35:
Als je de Shopreview van Redcoon leest is daar toch wel uit te halen dat het een betrouwbare winkel is. Redcoon is gewoon een dozenschuiver en kan daarom alles goedkoop aanbieden. Dus die prijzen kunnen gewoon kloppen, sterker nog: wellicht kunnen de prijzen nog lager...
Is in die zin niet elke internetshop een dozenschuiver? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:24

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Prima, maar voor ervaringen met shops hebben we de Shopreview en voor discussie over het kwaliteitsverschil tussen nep en echte producten is het Shopping Forum niet de juiste plek. Aangezien dit bovendien al best wel een oud topic was wat hier omhooggehaald wordt gaat het bij deze op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.