Ik heb hier 3 IDE disks afkomstig uit een software RAID5-set op een Windows Server 2003 machine.
Onderstaande was de originele configuratie:
Dit setje zat samen in een 1U Dell PowerVault 725N, echter heeft de voeding van die server het begeven en een nieuwe kost 400 euro.
Wat ik heb gedaan:
- De disks er 1 voor 1 uitgehaalt en gelabeled (0/1/2/3)
- De disks in willekeurige volgorde m'n huidige PC (Windows XP SP3 x86) gehangen (2x IDE onboard, 2x IDE op een Addtronics ADI2S3GPX1-2E)
- Mijn systeem opgestart
- Automagisch hardware laten detecteren
- Gereboot
Tot zo ver nog niks geks gedaan, echter, na de volgende herstart open ik Disk Management en zie ik het volgende:

Ik heb wat rond gegoogled maar kom weinig vergelijkbare situaties en bruikbare informatie tegen. De enige optie die ik beschikbaar heb in het rechtermuisknopmenu is 'Delete', waar ik nog wel even mee wilde wachten.
Kan iemand mij een advies geven?
Onderstaande was de originele configuratie:
Disk 0 | [C:] Windows Server 2003 x86 (boot) | Single disk | 160GB |
Disk 1 | [D:] Data | RAID5-set | 250GB |
Disk 2 | [D:] Data | RAID5-set | 250GB |
Disk 3 | [D:] Data | RAID5-set | 250GB |
Dit setje zat samen in een 1U Dell PowerVault 725N, echter heeft de voeding van die server het begeven en een nieuwe kost 400 euro.
Wat ik heb gedaan:
- De disks er 1 voor 1 uitgehaalt en gelabeled (0/1/2/3)
- De disks in willekeurige volgorde m'n huidige PC (Windows XP SP3 x86) gehangen (2x IDE onboard, 2x IDE op een Addtronics ADI2S3GPX1-2E)
- Mijn systeem opgestart
- Automagisch hardware laten detecteren
- Gereboot
Tot zo ver nog niks geks gedaan, echter, na de volgende herstart open ik Disk Management en zie ik het volgende:

Ik heb wat rond gegoogled maar kom weinig vergelijkbare situaties en bruikbare informatie tegen. De enige optie die ik beschikbaar heb in het rechtermuisknopmenu is 'Delete', waar ik nog wel even mee wilde wachten.
Kan iemand mij een advies geven?