Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vuurwerk Hosting Mail Iphone POP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Mijn vader heeft onlangs een iphone 4 gekocht. Hij wil graag zijn zakelijke mail op zijn iphone. Helaas is dit mij niet gelukt met pop3 gegevens.
Hij zit met zijn bedrijf bij vuurwerk hosting van tele 2.
Dit bedrijf heb ik gecontacteerd, maar die zeggen dat dit niet mogelijk is.

Maar waarom zou het via pop niet mogelijk zijn op de iphone terwijl het wel kan in outlook.

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft

MVG Ruben

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Als je iphone pop ondersteunt zou het gewoon moeten werken.

De vraag is alleen of je dat wilt... imap of exchange lijkt me een stuk nettere oplossing. Los poppen is imho een amateuristische oplossing.

• Johny_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-09 19:53
Misschien kan je het probleem waar je tegenaan loopt iets duidelijker omschrijven? Wat lukt er exact wanneer niet? Kan je wel ontvangen maar niet verzenden? dat komt dan waarschijnlijk omdat Tele2 Zakelijk zo te zien alleen smtp vanaf het eigen netwerk ondersteund en de mobiele telefoon kennelijk een ander netwerk gebruikt. De Iphone ondersteunt wel pop3 dus dat zou het probleem niet moeten zijn, maar ik gok dat je het in de instellingen moet zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de snelle reacties,

Ik gebruik pop.versatel.net als pop binnenkomende post

Maar hij geeft een foutmelding voor de uitgaande post.

Daar heb ik smpt.vuurwerk.nl gebruikt en relay.versatel.net

Daar geeft die telkens foutmeldingen

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 20:12:
Maar hij geeft een foutmelding voor de uitgaande post.

Daar heb ik smpt.vuurwerk.nl gebruikt en relay.versatel.net

Daar geeft die telkens foutmeldingen
Logisch: je zit niet op het netwerk van die providers en kan hun uitgaande mailservers niet gebruiken. Verdiep je in het gebruik van de Gmail SMTP server (zenden als), of vraag de mobiele provider die je gebruikt of je daar een SMTP-server hebt.

Je probleem is niet een POP-probleem (dat is alleen inkomend), maar een SMTP probleem (uitgaand), heel gebruikelijk als je op een ander netwerk zit.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• HaveHam
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

HaveHam

I've done worse

Mobiele pop SMTP is een nachtmerrie.
Ik zit bij Vodafone en kan ook mijn eigen servers niet bereiken om mail te versturen.
GMAIL werkt wel omdat die via een andere secure port loopt.

Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.

• Johny_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-09 19:53
Dat gaat inderdaad niet werken. Ik weet niet wat exact de instellingen moeten zijn, maar een snelle zoektocht op de Tele2 site leert dat iig de smtp al niet gaat werken:
De naam van de POP server van Tele2 Zakelijk is pop.indetel.net via poort 110. Dit is het juiste adres als u e-mail wilt ophalen die u bij een hostingpakket krijgt. U mag ook gebruik blijven maken van pop.vuurwerk.nl.

Voor de uitgaande e-mail server kunt u gebruik maken van relay.indetel.net via poort 25 (alleen als u gebruik maakt van een Tele2 Zakelijk verbinding, anders dient u de SMTP server van uw internet provider te gebruiken).
Als je mobiel internet gebruikt (en dat neem ik aan) zul je dus iets anders moeten zoeken voor smtp. De inkomende popserver heb ik zo snel niet kunnen vinden, maar ik neem aan dat je die gewoon uit oulook hebt overgenomen en dus zou moeten werken.

Verwijderd

Topicstarter
Maar hoe doe ik dit dan met Gmail?
Ik heb geen gmail account

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Gewoon de smtp server van je telefoon provider gebruiken :-)
Dus kpn/vodafone/t-mobile.

Verwijderd

Topicstarter
Smpt.gprs.t-mobile.nl werkt niet

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:57
Nederlandse providers:

KPN, Hi en Simyo: smtp.kpnplanet.nl
Telfort: smtp.telfortmail.nl
Orange: smtp.orange.nl
T-Mobile: smtp.gprs.t-mobile.nl
Vodafone: authsmtp.vodafone.nl *

Vodafone SMTP via mobiel:
e-mail te kunnen verzenden vanaf je mobiele telefoon, heb je een My Vodafone account nodig. Maak je account aan via My Vodafone. Wil je e-mail van andere providers ontvangen en versturen? Gebruik dan de inkomende server, gebruikersnaam en wachtwoord van je e-mailprovider en de uitgaande server, gebruikersnaam en wachtwoord van Vodafone (authsmtp.vodafone.nl).

http://www.gsmhelpdesk.nl/helpdesk/helpdesk.php?id=119

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:32
Anders even een gmail account gebruiken als smtp.
Even instellen dat er verificatie nodig is met emailadres + ww

Dan kan je altijd mailen ongeacht of je op wifi zit of op 3G

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 20:26:
Maar hoe doe ik dit dan met Gmail?
Ik heb geen gmail account
Dan maak je er eentje aan en lees je de aanwijzingen over het gebruik op de gmail website. Is echt niet moeilijk.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Gek, zou gewoon moeten werken.
Wel moet je daarvoor gebruik maken van t-mobile.. op het moment dat je op je eigen wifi netwerk zit dan werkt het niet meer.

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:50

Sorbo

Uw hulp in huis!

Heel even controleren hoor, maar je hebt nu al 2x Smpt geschreven. Heb je wel in de gaten dat er echt SMTP hoort te staan? Lullig foutje, maar het kan er wel voor zorgen dat je je probleem in een keer kwijt bent ;)

Overigens moet je nog steeds een SMTP server van je mobiele provider kiezen hoor ;)

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-11 18:47

ralfbosz

xm create bosz -c

Sorbo schreef op maandag 24 januari 2011 @ 22:06:
[...]
Overigens moet je nog steeds een SMTP server van je mobiele provider kiezen hoor ;)
Maar dan zit TS wel met het probleem (zoals al vermeld was in dit topic) dat dit via Wifi niet werkt, als die dus even een hotspot wil gebruiken werkt zijn mail niet (om even snel die foto's te sturen :)).

Gewoon een GMail-account nemen, of nog mooier Google for Domains gebruiken (even via een hoster een .nl domein kopen). Dat werkt heerlijk, overal mailen, foto's sturen en (tenminste op een Android) pushmail. De mail is nog eerder op mijn telefoon dan in de webmail.

rm -r *

Pagina: 1