printerinkt overzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 319 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
Ik heb vorige week een HP fotoprinter gekocht. Die bleek bij installatie niet helemaal goed te werken. De kleuren werkten niet. Op advies van anderen een aantal keer de koppenreiniger laten draaien. Langzaam maar zeker begon de rood en blauw te werken, maar de geel werkte nog steeds niet. Ik heb daarop nieuwe gele inkt gekocht, maar daarmee werkte de printer ook nog steeds niet.

Toen besloot ik maar de printer in te ruilen voor een nieuwe. Ik heb de nieuwe printer net binnen. Omdat ik nogal een gierige vrek ben, vroeg ik me af: kan ik de gele inkt die ik heel even in de andere printer heb getest nu in m'n nieuwe printer zetten, of ga ik daar dingen mee slopen? Kan ik beter de nieuwe bijgeleverde cartridge gebruiken?

Zou het enerzijds zonde vinden van m'n geld anders, maar misschien richt ik wel veel meer schade aan, als ik nu een oude cartridge ga overzetten. De desbetreffende gele cartridge - heel even getest - heeft ongeveer een week in m'n kast gelegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Als het serienummer van die cartridge wordt ondersteund door je printer, zal het waarschijnlijk wel werken, maar ik geef geen 100% garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
het is deze cartridge met deze printer:

http://www.dunnet.nl/ProductDetails.aspx?en=10019502
http://www.dunnet.nl/ProductDetails.aspx?en=20022862

alleen is dus de cartridge wel al een keer in een andere (overigens precies dezelfde soort) printer geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Ik denk dat het gewoon gaat werken, als de cartridge geen beschadigingen heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Dit heeft natuurlijk helemaal niks met PRG te maken, en deze gaat dus op slot.

Je zou eventueel een topic kunnen openen in Overige Hardware, maar lees dan even het lokale beleid daar door, en ook de Quickstart. Het zou fijn zijn als je namelijk ook vermeld wat je zelf al opgezocht hebt.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Dit topic is gesloten.