Tas oid voor meerdere externe harddisks

Pagina: 1
Acties:

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:51

JT

VETAK y0

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een tas, koffer of whatever waar 4 externe harddisks in passen met voedingen, los van elkaar zodat ze niet tegen elkaar aanschuiven en beschadigd raken. Nou ben ik natuurlijk zelf al op zoek geweest en ik heb het volgende gevonden/bedacht.

1.) dSLR tas met dividers
2.) Pelican Case, maar deze zijn mij echt te duur, ben ik minimaal 100 euro kwijt
3.) Hama en Caselogic hebben wel tasjes, maar dit is allemaal voor 1 HDD, een model voor 2. En ik wil gewoon alles in 1 tas.

Vooralsnog is de dSLR tas de enige reële optie alleen mis ik daar dan weer een divider waardoor ik 3 HDD's los van elkaar erin kan doen, de 4e moet bij een ander in het vak. Wie o wie heeft er nog suggesties?

Overigens wist ik niet echt zeker of ik dit nou hier moest posten of in SG :P

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:33

Sick Nick

Drop the top!

Het kan vrij simpel en goedkoop, een aluminium koffertje van de bouwmarkt kost max 20 euro. Dan daar een strook isolatie-schuim erin waar je de vorm van de schijven uitknipt. Dan kan alles erin, op z'n vaste plek en goed beschermd. Het is uiteraard niet zo stevig als een pelicase maar stevig genoeg voor normaal gebruik.