Toon posts:

[feat] Quickreply verbergen bij eigen laatste post?

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views

Verwijderd

Topicstarter
Bij een topic ouder dan 2 weken is de quickreply verborgen en staat er uitgelegd waarom. Om nieuwe mensen op het forum te helpen hun impulsen onder controle te houden is het misschien een idee om dat ook te doen als je zelf de laatste reply'er bent in een topic?

Je ziet dan niet het QR scherm maar wel de melding, dan lees je hem misschien een tikje eerder dan wanneer je meteen gefocust bent op wat je zelf aan het typen bent.

Misschien ook in LA kringen vragen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2011 13:43 ]

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Naar aanleiding van Verwijderd in "itunes opnieuw installeren" toch maar eens reageren hier. Dit zou op zich niet zo'n slecht idee zijn nee.

Ook voor die enkele keer dat je een kickje wil doen in een topic kun je net zo goed de reageerknop bovenaan het topic gebruiken.

Tegelijk vraag ik me af of het type gebruikers waarmee je met deze functie van wil voorkomen dat ze opnieuw reageren, niet gewoon alsnog de reageren knop bovenaan de pagina gaat gebruiken.

Ik bedoel, deze melding kun je niet echt omheen lezen toch?
Je hebt zelf als laatste gereageerd in dit topic, wil je wat toevoegen wijzig dan bij voorkeur je laatste bericht.
Dat staat boven het input veld, en onder het kopje "Quickreply". Ik heb al vaker gehad dat ik wou reageren op een post, was vergeten dat ik al had gereageerd in dat topic, maar door die melding post aangepast ipv te dubbelposten (dat is toch toch dubbelposten he :? of was dat nou hetzelfde als crossposten).

Als iemand daar al overheen leest, gaat die misschien net zo goed over de hele quickreply heen lezen.

Dus het heeft toch wel 2 kanten denk ik.
Aan de ene kant: moeten de site zo gebruiksvriendelijk en foolproof mogelijk gemaakt worden?
Aan de andere kant: willen we wel naar het "stop-uw-hond-niet-in-deze-magnetron" niveau?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Quickreply verbergen is volgens mij al eerder overwogen, en er is toen gekozen om dat niet te doen en in plaats daarvan de betreffende melding te laten zien. Ik ben zelf geen voorstander van 'overregulering door technische oplossingen' omdat je daarmee ook weer beperkingen oplegt voor valide usecases.

wmb wontfix dus...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.