Toon posts:

Sony Ericsson is 3 maanden bezig om mijn X10 te repareren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ooit heb ik een grote fout gemaakt en heb een SE x10 gekocht.
Vervolgens 1 maand later schakelde het toestel van zichzelf uit en starte hij opnieuw op. Vervolgens deed ie dat vaker. Ik mocht hem opsturen via Repair&GO in Tilburg voor de reparatie.

Repair&GO vertelde mij dat het toestel naar buitenland werd opgestuurd.

Op 17 Nov mocht ik hem bij Repair&Go in Tilburg ophalen. Het toestel was niet gerepareerd. Toen hadden ze alleen en Software update gedaan van 1.6 naar 2.1

Vervolgens opnieuw opgestuurd en op 7 Dec kreeg ik hem weer terug. Het probleem was nog steeds niet opgelost. Reparatie Omschrijving: Software Update/herprogrammeren.

Toen had ik telefonisch contact gehad met SE. De medewerker adviseerde mij het toestel naar Dynafix te sturen.

Op 27 Dec kreeg ik hem terug van Dynafix en waarschijnlijk hadden zij helemaal niks meegedaan. Het toestel blijft automatisch van zelf opstarten.

SE klantenservice paar keer gebeld en verteld over mijn probleem. De medewerker zei dat ik mijn toestel kon laten inruilen. Op 7 Jan heb ik alle benodigde bewijzen via Mail opstuurd naar SE en tot heden heb ik nog nooit iets gehoord over de status.

Als ik naar de klantenservice van SE bel dan zeggen ze dat het in behandeling is.

Dit is echt niet normaal. Ik heb amper van het toestel kunnen gebruik maken. Ik heb kosten moeten maken voor het opsturen en bellen naar SE.

Is er een andere oplossing voor mijn probleem of hebben jullie enige tip voor mij, dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt,

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:16
Wanneer had je je telefoon gekocht, waar en waarom ben je dan niet naar de winkel gegaan?

Daarbij, je titel laat blijken dat de telefoon al 3 maanden weg is, maar tussendoor heb je hem terug gehad.
Die 2 weken op het laatst is niet eens zo heel vreemd. Had zal best wel druk zijn.

Verwijderd

Heel vervelend! Is inderdaad niet fijn.

Het lijkt me beter ff dit topic te moven naar Shopping Forum. Daar lopen wel meer draadjes over garantieafhandeling enzo.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:58
Je hebt je telefoon nu 3x ter reparatie aangeboden? Zoja; en het is niet gefixt kun je de koop ontbinden en de volledige aanschafwaarde terugeisen. Volgens mij wel alleen als je hem ter reparatie aangeboden hebt bij de winkel waar je de telefoon gekocht heb, maar daar weet ConsuWijzer etc wel meer van.

Verwijderd

Topicstarter
Arunia schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:30:
Wanneer had je je telefoon gekocht, waar en waarom ben je dan niet naar de winkel gegaan?

Daarbij, je titel laat blijken dat de telefoon al 3 maanden weg is, maar tussendoor heb je hem terug gehad.
Die 2 weken op het laatst is niet eens zo heel vreemd. Had zal best wel druk zijn.
Ik heb hem in Sep gekocht bij Hi.
Tussendoor lag hij in de kast, want ik kon hem niet gebruiken in verband met het probleem. Ik ben bang dat die 2 weken naar 2 maanden of meer veranderd worden.
RedHat schreef op maandag 24 januari 2011 @ 19:19:
Je hebt je telefoon nu 3x ter reparatie aangeboden? Zoja; en het is niet gefixt kun je de koop ontbinden en de volledige aanschafwaarde terugeisen. Volgens mij wel alleen als je hem ter reparatie aangeboden hebt bij de winkel waar je de telefoon gekocht heb, maar daar weet ConsuWijzer etc wel meer van.
Ik heb hier het bewijs papieren van de reparaties en ik zal die Consuwijzer ook bellen.
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 18:52:
Heel vervelend! Is inderdaad niet fijn.

Het lijkt me beter ff dit topic te moven naar Shopping Forum. Daar lopen wel meer draadjes over garantieafhandeling enzo.
Ik denk niet dat ik dat kan doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2011 00:18 ]

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:03
Je moet sowieso niet bij SE zijn, maar bij de winkelier waar je je X10 hebt gekocht. Hoe vaak heb je last van een reboot?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Schopje naar SF.

Verwijderd

Topicstarter
Knul schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 00:27:
Je moet sowieso niet bij SE zijn, maar bij de winkelier waar je je X10 hebt gekocht. Hoe vaak heb je last van een reboot?
heel vaak en het is afwisselend.

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-01 07:40

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Maar heb je hem telefonisch bij Hi gekocht of via een winkel van hun oid?

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:43
Indien je hem bij Hi in de winkel of de webshop heb gekocht dien je 3 reparatiebonnen te kunnen overleggen. Indien je zelf de reparatie bij Dynafix hebt aangemeld ben je het haasje, dan zal Hi/KPN niks voor je doen.
Als hij via een onafhankelijke dealer is gekocht moet je daar zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door mad-dog op 25-01-2011 22:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nickalicious schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 16:44:
Maar heb je hem telefonisch bij Hi gekocht of via een winkel van hun oid?
Ik heb hem via Tweakers vraag&aanbod gekocht. Hij was helemaal nieuw. Ik weet niet precies waar de eigenaar het toestel gekocht heeft. Ik heb een factuur van Hi en die is ook gelijk het garantiebewijs.
Pagina: 1