CakePHP ploteseling erg traag

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotech86
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:35
Ik ben bezig met het ontwikkelen van een elektronisch facturen dossier. Hierbij maak ik gebruik van het framework: CakePHP.

Alle page requests werden tot voorkort redelijk snel afgehandeld (300 ms) en het genereren van een factuur ( 800 ms). Echter opeens zonder dat er iets in de broncode veranderd is reageer alle pagina's die een model in laden zeer traag (ong 5 sec). Het maakt niet uit of er een query wordt gedaan of niet alleen al bij het inladen van een model wordt de applicatie zeer traag.

In de debug komt naar voren dat de queries die uitgevoerd worden erg snel worden behandeld ( 10 ms) echter het renderen van de php pagina duurt 5 sec ?

Wat is hier aan de hand ! ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doet de pc verder nog andere dingen? Is die bijvoorbeeld ergens heel erg druk mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotech86
Nee op mijn productie omgeving en test omgeving heb ik deze problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

http://www.google.nl/search?q=cakephp+slow+render ?

Het kan van alles zijn; zou het in ieder geval op prijs stellen als je de specs, modules & versies van je webserver eens post en ook daar even eerst in de bijbehorende logs kijkt of er geen wazige errors staan.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:02

_Apache_

For life.

[Trapt open deur in]
Wat heb je gewijzigd sinds het traag werd? [/Trapt open deur in] Heb je backups, of versiebeheer die hier uitsluitsel over kan geven?

Heb je de onderdelen stuk voor stuk gedebug't?

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotech86
Het gaat hier om cakephp 1.3.6

PHP Version 5.3.1
Apache/2.2.14 (Win32)

Ik houd de logs nou in de gaten maar daar is mij nog niks vreemds in opgevallen, ik ga nu even lunchen ik houd jullie nog up to date ;)

edit:
Ik heb bij mijn oudere versies van dit systeem ( v1.0 1.01 en v1.02) het zelfde probleem.

[ Voor 18% gewijzigd door Gotech86 op 24-01-2011 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Apache on Win -> goed idee?
CakePHP -> old stable?
Apache -> old stable?

Zou bijna zeggen; did you turn it off & on again? Maar ja, zonder meldingen uit je logs of andere zaken, weet jij het beste wat er fout is; onze glazen bol reikt niet naar jouw test-bakkie.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1