Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Beste mede tweakers, ik heb een dilemma!
Laatst toen ik voor een voeding aan het zoeken was kwam ik op de Corsair AX serie producten uit.
Deze voedingen zijn zeer betrouwbaar en leveren wat ik nodig heb. Maar dat is niet de vraag.

Ik zie dat er per Watt klasse (750,850,1200) een "normale" versie is of oudere die gewoon de naam van AX850 heeft bijvoorbeeld. Daarnaast zijn ook voor een lichtere meerprijs de CMPSU 850AX.
Wat is nou precies het verschil tussen deze twee voedingen naast de geringe prijsverschil en de latere release datum? Ik heb al op de Corsair site gezocht en meerdere forums doorspit maar ik kan dit nergens vinden. Ik kon ook geen topic vinden op Tweakers die gerelateerd is aan dit probleem. Het is mogelijk dat ik ergens overheen heb gelezen dus troll me a.u.b niet als het heel voor de hand ligt.

Groetjes!

Edit: typos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is geen verschil. Op de Corsair site als ik CMPSU-850AX of 850AX type dan kom ik bij dezelfde subsite. De SKU# van deze voeding is gewoon CMPSU-850AX. In de Pricewatch zijn er shops die hem zien als 850AX en andere shops die de SKU als type aanduiding gebruiken. Met andere woorden er is geen verschil en neem dus als je deze voeding wilt aanschaffen gewoon de goedkoopste ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:36:
Er is geen verschil. Op de Corsair site als ik CMPSU-850AX of 850AX type dan kom ik bij dezelfde subsite. De SKU# van deze voeding is gewoon CMPSU-850AX. In de Pricewatch zijn er shops die hem zien als 850AX en andere shops die de SKU als type aanduiding gebruiken. Met andere woorden er is geen verschil en neem dus als je deze voeding wilt aanschaffen gewoon de goedkoopste ;).
Ah oke bedankt voor de info! Daar had ik ook al aan gedacht maar het leek me te voordehand liggend. Goed dat ik dit nu weet dat scheeld weer wat geld! Nogmaals bedankt voor de info! :9~

De shops en/of tweakers zou dit moeten aanpassen om verdere vewarring te verkomen.

[ Voor 5% gewijzigd door cyntax op 24-01-2011 15:51 ]