Toon posts:

Welk moederbord is beste voor Athlon

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hi

Ik ga zodadelijk een Athlon 650 kopen, maar ik kan geen goed moederbord vinden.
De Asus k7M zuigt volgens de meeste en verder hebben bijna alle mobo's problemen met Nvidia kaarten ( ik heb de Diamond Viper V770 Ultra). Weet iemand welk moederbord het stabielst is en lekker vlot draait op die tnt2 ultra. Ik speel voornaamste games, dus hij moet vooral stabiel draaien!

alvast bedankt...

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 17:38
zie http://www.tweakers.net/zooi.dsp?Action=Frontpage&ID=188 voor een review van het aopen bordje met de nieuwe kx133 chipset van via, hij was er nogal enthousiast over!

Verwijderd

Het ligt er aan of je echt op zoek bent naar een 133 mobo of een 100.

Ik heb een Viper770 Ultra met een Athlon 600
op een GigaByte GA-7IXE met 128 MB en dat draait heel goed en stabiel. Dit is een 100 mobo.

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Van wat ik gehoord heb moet je een asus k7v hebben

Verwijderd

Of natuurlijk even wachten op de besprekingen van de Abit KA7... De specs zijn in ieder geval al goed!

• Crazyhorse
  • Laatst online: 08-09 16:27
Ik heb zelf een athlon 600 met een aopen ak72. Die draait bij mij stabiel op 6x115 =690.

Persoonlijk zou ik je die aanraden.

Verwijderd

Ik heb hele goede ervaringen met mijn K7M, maar nu koop je voor hetzelfde geld een Epox.
Kijk de reviews van tweakers.net eens door. De laatste weken zijn er veel mobo's beschreven.

Verwijderd

Ik heb zelf ook een K7M maar als ik er nu een moest kopen zou ik de K7V nemen en anders de Abit straks.

Verwijderd

Ik heb een 2x MSI6167, een K7M een EPoX met KX133 chipset.

Ik ben het meest tevreden over de EPoX.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:52
Ik zou ook voor de Abit KA7 gaan. Die is nu al te koop bij Eynstein mensen!
Kopen die shit, serious shit I can tell you.
Sorry voor me taal, maar dan is het duidelijk. :)

Verwijderd

ik zit eraan te denken om de k7v te halen en een athlon 700
ik heb nu een creatice annihilator pro.
werkt dit een beetje samen??

• Uhmmie
  • Laatst online: 03-09 17:08
Mjah tot nu toe is mij de MSI 6167 nog altijd het beste bevallen ;) tov de Asus k7m en de Epox 7KXA mjah... die asus k7m was niet helemaal goed en die heb ik toen ingeruild gehad op een Epox 7kxa en mjah die presteerde lang niet altijd beter als de msi... allehoewel ze zeker allebei van mij een 10 zouden krijgen voor stabiliteit... (msi had maar AGP 2x en problemen met Geforce en epox had prblemen met sb! live nou zijn de problemen bij beide opgelost door bios en progjes.. dus zou mijn voorkeur eerder uitgaan naar de epox tussen die twee... Persoonlijk zou ik op de dual spitfire wachten :) mjah dat zal nog wel ff duren...

Currently playing: MTG Arena (PC)

Pagina: 1