Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurentS
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 08:01
Ik heb een probleem met mijn laptop. Hij draait onder Windows Vista Home Premium 64 bits.
Specs: 4GB DDR2 RAM, Intel C2D T8100 (2.1 GHz), 250GB HDD 5400 rpm, Nvidia 8600m gs

Wat is nu feitelijk het probleem? Gisteren installeerde ik het spel Virtua Tennis 3 op mijn computer (originele versie, niet gedownload). Het werkte prima tot vanmiddag, dan liep het spel vast, het beeld en het geluid bleven 'hangen'. Nog Alt+F4 als Ctrl+Alt+Del werkten. Daarom schakelde ik hem uit door 10 sec op de powerknop te duwen. Hij startte gewoon terug op en ik speelde verder het spel. Een paar minuutjes later gebeurde het weer, hij liep vast en reageerde niet meer. Het verschil met de vorige keer is dat nu bij het opstarten, er witte stipjes over mijn scherm 'dansten', bij het scherm dat je krijgt bij het laden van windows in het ram geheugen. Na dat laten, krijg je normaal gezien het teken van windows dat oplicht en krijg je het aanmeldingsscherm. Dat krijg ik niet meer, na het laden van windows in het ram geheugen, wordt mijn scherm zwart (de achtergrondverlichting blijft aan en de pc dus ook, maar het scherm is zwart) en kan ik niets meer doen. Hij start dus niet meer normaal op, alleen in veilige modus.

Wat heb ik al geprobeerd? Ik heb het spel volledig verwijderd van mijn systeem, ik heb systeemherstel toegepast naar een aantal dagen geleden, toen alles nog normaal werkte, ik heb AVG free antivirus en Spybot S&D laten lopen, beiden vonden geen virussen oid. Nu ben ik ten einde raad en heb ik geen idee wat er mis is. Ik kan momenteel windows niet opnieuw installeren omdat ik op mijn kot zit (ivm examens) en die installatiedvd thuis ligt...
Iemand tips? :)

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com