Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Anman
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:08
Hallo,

Onlangs ben ik mijn telefoon kwijt geraakt met daarin al mijn contacten. Knap vervelend kan ik je vertellen. Daarom ben ik nu op zoek naar een computer programmaatje waarin ik redelijk gemakkelijk mijn contacten weer opnieuw kan invoeren. Het zou handig zijn als dit programma deze contacten kan exporteren in een formaat dat ondersteund wordt door mobiele telefoons. Ik weet echter nog niet welke mobiel ik neem ter vervanging...

ALvast bedankt,
Anman

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
Outlook does the job. Het maakt niet uit welke foon je koopt, ze kunnen allemaal syncen met Outlook.

Houdoe

• Anman
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:08
Ik denk dat outlook voor mij niet echt geschikt is omdat ik binnen het universiteitsnetwerk zit en daardoor in outlook alle adressen van alle studenten kan bekijken. Er is volgens mij geen optie om een prive adres boek daarnaast aan te maken...

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Dat kan dus wel, iedere Outlook gebruiker heeft een eigen mailbox. Er is zoiets binnen Exchange als een GAL (Global Address List) die beheert wordt door de beheerders op de server(s), maar jij kan als gebruiker ook gewoon één of meerdere contactlijsten binnen Outlook aanmaken die opgeslagen worden binnen je eigen mailbox (net zoals je email, agenda (of agenda's), notities etcetera)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
Outlook op je privé computer? Dan maak je toch gewoon een 2e profiel met een 'fake' accountje aan, als je maar een PST-file creeert waarin je contacts kan opslaan. Dat je dan geen e-mail functionaliteit hebt is vers 2.

Houdoe

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:59
Afhankelijk van je phone.... waarom sync je het ding niet met Google?

Verwijderd

Zuinig zijn op je phone is ook een pré
Pagina: 1