Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnFeX3
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-09 14:16
Ik heb deze pomp nu bijna 4 weken. Hij bleef maar herrie maken, dus ik mail gestuurd naar highflow toen werd mij geadviseerd om de pc te kantelen en rustig heen en weer te schudden. Dit had ik natuurlijk al gedaan en een aantal keer opnieuw gevuld. Nu 1 week verder en de herrie is er nog steeds. Moet hij dus RMA of is dit normaal ?

Hier het Filmpje: YouTube: XSPC X2O 750 Pump Noise
(Misschien moet je het geluid wat harder zetten, crappy camera in het echt is het harder.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:40
Ik faal....

[ Voor 79% gewijzigd door Nelfrikandel op 24-01-2011 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dat een pomp wat geluid maakt is normaal, maar die ratel lijkt me niet echt gezond. Stuur die youtube video eens naar Highflow en kijk wat ze er dan van zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:44

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ah, dat heb ik met een aquariumpomp ook eens gehad. Dikke kans dat je pomp of ergens valse lucht trekt, of er ergens nog wat lucht in het systeem zit. Ik zie volgens mij ook luchtbelletjes vorobij komen. Wat je hoort is ws. het tegen elkaar aan komen van de magnetische rotor en zijn omhulsel, waar het water doorheen moet stromen.

Mocht Highflow je niet meteen kunnen of willen helpen of wil je er even snel naar gekeken hebben, ga dan even langs een aquarimspeciaalzaak. Dikke kans dat die zo kunnen zeggen wat het is :)

[ Voor 30% gewijzigd door The Eagle op 23-01-2011 22:21 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnFeX3
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-09 14:16
Ja maar het rare is dat hij na 1 week 3 dagen stil was, daarna begon hij weer te ratelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:44

The Eagle

I wear my sunglasses at night

UnFeX3 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 10:01:
Ja maar het rare is dat hij na 1 week 3 dagen stil was, daarna begon hij weer te ratelen.
Dan zou ik toch je slangen en koppelingen eens nalopen. Zoals gezegd, het lijkt wel of je luchtbelletjes ziet langskomen en da's nooit goed ;)
je zit natuurlijk ook met een stukje natuurlijke verdamping in je systeem...is het probleem weg als je de boel wat bijvult? :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1