Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fANAT1C
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 14:40
ik ben sinds kort weer begonnen met het spelen van SEGA Virtua Tennis voor de PC. Je kan daarin ook online spelen via 'NETWORK'. Maar omdat het spel zo oud is moet je een programma zoals LogMeIn Hamachi gebruiken (er zijn waarschijnlijk nog programma's die hetzelfde doen).

Anyway, ik en nog iemand maakten dus een room aan op Hamachi, alles ging perfect, ik kon zijn server joinen in Virtua Tennis. Maar dan komt het, het spel loopt voor geen meter en tijdens het selecteren van welke speler je wilt zijn gaat het immens traag, het lijkt wel frame per frame tevoorschijn te komen. Waarna zo'n 2 minuten later de verbinding gewoon wegvalt 'CONNECTION ERROR'.

We hebben beiden anti-virus software en firewalls uitgeschakelt, dus dit mag geen problemen vormen. Iemand enig idee? Niemand speelt zo'n oud spel nog. Aangezien wij beiden dit spel het beste tennisspel voor de PC vinden zou het fijn zijn om het online eens te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Via een VPN gamen is vragen om problemen als dit. Maarrem, Virtua Tennis is altijd een erg goed tennisspel geweest, zijn er voor de PC geen nieuwere versies? Deel 4 verschijnt binnenkort namelijk wel op de consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fANAT1C
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 14:40
psychoclown schreef op maandag 24 januari 2011 @ 10:52:
Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.
mijn excuses ;) en uiteraard bedankt.
Exorcist schreef op maandag 24 januari 2011 @ 07:15:
Via een VPN gamen is vragen om problemen als dit. Maarrem, Virtua Tennis is altijd een erg goed tennisspel geweest, zijn er voor de PC geen nieuwere versies? Deel 4 verschijnt binnenkort namelijk wel op de consoles.
Mja, ik heb via VPN al meerdere games tegen een kennis gespeelt zoals o.a. Age of Empires 2, Flat Out 2, Half Life: Sven Co-op, etc... en daar gaat het perfect. Daar er geen enkele officiële servers meer online zijn voor deze games (alleszins dat denk ik toch na zo'n lange tijd), is het niet mogelijk gewoon een servertje op te zetten;