Toon posts:

Welke Videokaart ondersteunt Hybrid Crossfire?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, heb recentelijk een nieuw systeem gebouwd met als mobo een Asus M4A78LT-M deze ondersteunt Hybrid Crossfirex met het onboard video geheugen.
Nu wil ik graag een videokaart aanschaffen die gebruik gaat maken van crossfire, een redelijk standaard kaartje van max 50 tientjes met actieve koeling. Het systeem word voornamelijk gebruikt voor Newsleechen, webbrowsen en films/series kijken. Staat aangesloten op een Acer Beamer geen HD of iets dergelijks.

Welke grafische kaarten zijn hiervoor geschikt??

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Volgens mij alleen de 24xx en de 34xx serie. Er staat om de site van AMD ergens een tabel met alle mogelijke configuraties.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:39

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Je IGP is daar prima toe in staat. De huidige HCF kaarten bestaan niet, na de 3400 serie is het licht uitgegaan. HCF zal in Llano (halverwege dit jaar) weer nieuw leven in geblazen worden.

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt voor de snelle reactie, ik ga dan opzoek naar een HD 34xx kaartje, wil het toch graag ondersteunen i.v.m. het feit dat ik graag m'n systeem soepeltjes wil laten lopen. En ze zeggen toch altijd je zwakste schakel bepaalt toch de algemene snelheid van je systeem. Ik kwam door m'n video kaart op een windows score van 4,1 terwijl mobo en CPU respectievelijk 5,9 en 6,9 hebben.

Nogmaals bedankt voor de snelle reactie!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 00:17:
En ze zeggen toch altijd je zwakste schakel bepaalt toch de algemene snelheid van je systeem.
Klopt niet altijd, in jouw geval dus ook niet. ;)

Een videokaart maakt je systeem namelijk 0,0 sneller, enige voordeel wat het gaat geven is dat games beter gaan draaien maar dat was je volgens mij niet van plan.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:39

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Vraag je af of je je iets moet aantrekken van die Windows score. Je gaat echt niet sneller leechen of browsen met een extra videokaart ;)
Pagina: 1