Films streamen met Win7

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twapee12
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-11-2023
Hallo,

Ik bekijk de op mijn pc opgeslagen films op mijn tv. Ik stream ze naar mijn ps3. Ik gebruik hiervoor geen aparte mediaserver maar heb dit geregeld in WIN7. Dit ging probleemloos tot voor kort. Op mijn ps3 wordt niet meer de actuele content van mijn pc getoond. Hoe krijg ik dit weer voor elkaar? Alvast bedankt.

gr. Twan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:44
Wat heb je zelf al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twapee12
Ik weet niet hoe ik ervoor kan zorgen dat de media gesynct wordt. Ik dacht dat dit automatische gebeurde. Ik heb in het netwerkcentrum de optie media met apparaten delen gewoon aangevinkt. Dit heeft ook altijd gewoon gewerkt zonder dat ik iets speciaals moest doen. Ik weet dus ook niet waar het nu niet goed gaat. De instellingen in WIN7 zijn, voor zover ik weet, onveranderd. Dus elke hulp is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:44
Ik was er niets van op de hoogte dat streamen ook met windows kon (ik neem aan dat je windows media player bedoelt). Misschien niet de netste oplossing voor je probleem, maar je kan ook streamen met andere software. Orb bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mendel129
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:07

mendel129

Radioactivator

Ik stel voor om eerst een keer je computer te herstarten ^^
Vervolgens kan je eens op je eigen computer kijken wat er gedeeld wordt met een client?
Start windows media player, connect op je eigen computer, en kijk eens of die lijst wel up-to-date is?

Bringer of heat, food and silence!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twapee12
HenkEisDS schreef op zondag 23 januari 2011 @ 18:14:
Ik was er niets van op de hoogte dat streamen ook met windows kon (ik neem aan dat je windows media player bedoelt). Misschien niet de netste oplossing voor je probleem, maar je kan ook streamen met andere software. Orb bijvoorbeeld.
Ik heb Orb ook op mijn pc en daar gebeurt hetzelfde. Dus geen actuele content. Als ik de Library van Orb wil refreshen crashed hij na ongeveer 52%.

[ Voor 7% gewijzigd door twapee12 op 23-01-2011 19:13 ]

Pagina: 1