Probleem met Asus EEE PC Netbook

Pagina: 1
Acties:
  • 326 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewal
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:29
Ik heb een asus eee netbook met het volgende probleem: Windows is kapot en ik moet die opnieuw installeren vanaf usb cd rom, maar ik kan het niet voor elkaar krijgen om de netbook een andere boot device op te geven.

Als ie opstart krijg ik eerst in biosopstart : Press Current Password , dan kan ik gewoon op enter drukken en gaat ie verder en probeert ie xp op te starten. Het wachtwoord is dus een leeg veld, want als ik er iets anders in typ zegt ie dat het het goeie antwoord niet is.

Maar als ik bij het opstarten op f2 druk, zegt ie "Entering setup" vervolgens krijg ik weer Press Current Password en als ik dan op enter druk gaat ie xp weer opstarten.

Kortom: Ik kan niet in de bios komen en kan ook niet een andere device opgeven om op te starten. Ik kan dus niks meer met de eee pc.

Via google al op veel forums e.d. uitgekomen maar een echte oplossing niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tardoflint
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10-02-2021
Hoi, ik krijg alleen maar het blauwe schermpje op een zwart veld met Enter Password

Is er nog een kans om in de BIOS te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
@tardoflint, hiervoor een tien jaar oud topic kicken is natuurlijk niet de bedoeling. Als je hulp wilt, open dan een nieuw topic, geef duidelijk aan welk specifiek model je hebt en welke stappen je zelf hebt ondernomen.

Dit topic is gesloten.