Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61253

Topicstarter
Goedemiddag mensen,

heb een Samsung Galaxy S met 8 Gb intern geheugen en een extra geheugenkaartje met 16 Gb.

Tot nog toe nog geen films bekeken op deze telefoon!

Welk formaat geeft mooiste weergave op deze telefoon.
Moet in nog een andere speler installeren voor beste beeld weergave en ondertiteling?

Graag tips of verwijzingen naar plekken waar antwoorden te vinden zijn.

Karel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helioss
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-08-2020
Ik heb zelf om mijn Desire HD gewoon .AVI filmpjes staan en deze speel ik af met ArcMedia.
ArcMedia openen even naar je filmpje bladeren en als het goed is past hij het formaat automatisch aan, dus geen onhandige converts etc.

Moet ook wel op de Galaxy te doen zijn om deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 22:08

MaDLiVe

.-Observer-.

Gewoon Rockplayer downloaden en niet resizen/converten, kun je gewone AVI's en ik dacht zelfs mkv's afspelen. Je telefoon is er snel zat vor :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-06 22:26
Stock speelt de tel ook gewoon MKV af.
Kijk zelf altijd 720p h264 MKV bestanden erop.

Misschien dat je met resizen naar max 800x480 langer met je accu doet maar mij te veel werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties.

Kort samengevat:

Telefoon snel genoeg voor heel veel soorten bestanden.

Avi bestanden zouden geen probleem moeten zijn
Mkv bestanden??? Zal een googelen wat dat nou is? Ja, ik kom onder een steen vandaan. Grapje!

Gewoon een hele film als dvd downloaden en op de telefoon zetten is dat overkill of de way it is.
Normaal krijg ik dan twee mapjes waarvan ik er maar een brand.
Dit mapje op de externe card wegschrijven en daarna open met een media player is dat het?

Groetjes,

Karel

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:23
Nee zo'n VIDEO_TS map gaat hij waarschijnlijk niet pakken, en het is ook zonde van je schijfruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oknot
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09-2020
Gewoon je standaard speler gebruiken. Is naar mijn mening toch echt de beste. Rockplayer zuigt big time i.g.g. en dat geldt ook voor de meeste andere spelers die verkrijgbaar zijn via de market (ik heb ze denk ik allemaal wel getest). Voor wat betreft video formaten speelt de Galaxy nagenoeg alles af AVI,MKV H264,WMF,DIVX hij lust t allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Behalve .vobjes waar die het ook over heeft..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ok,

Welke van de door jullie genoemde formaten is de beste qua beeld?

Laat ik in eerste instantie alleen maar mijn standaard speler, weet niet eens welke dat is, gaan gebruiken voordat ik me waag aan een avontuur met andere spelers.

Groetjes,

Karel

:)

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 61253 op 24-01-2011 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ligt aan de bron en als je het converteert in de resolutie / fps en dergelijke..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat heb je zelf al opgezocht over dit onderwerp? Ik mis een beetje eigen inzet van jouw kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-06 18:18

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

1080i muziekvideo clips zet ik altijd om naar 60fps.720p.x264.mkv. Ziet er retegoed uit
avi en normaal 720p mkv spul gewoon zo laten
dvds omzetten met megui @ sd dxva

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
RoD,

Je hebt gelijk ik heb tot op dit moment nog niet veel inzet vertoont.

Zie door de bomen het bos niet meer.

Niet dat jullie daar verantwoordelijk zijn hoor.

Als je vindt dat er een slotje op moet dan mag dat gerust.

Grtz,

Karel :)
Pagina: 1