Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Idee] Beoordelingen i.v.m. Updates van reviews

Pagina: 1
Acties:

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11 10:33

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Topicstarter
Beste Devvers/medewerkers,

Het is me opgevallen bij reviews dat er achteraf nog heel vaak een groot stuk tekst wordt toegevoegd, foto's en alles. Dit zodat de tweaker al een deel kan lezen en vervolgens de wat dieper gaandere stukken kan lezen die de reviewer heeft getest.

Als je begint met een relatief "karige" review, zullen mensen je snel 2-3 sterren geven. Vervolgens gaan reviewers foto's toevoegen, en updates geven en dan kan het zo al zijn dat mensen het 4 sterren waard vinden, maar de 2-3 sterren compenseren wel weer en trekt het omlaag.

Ik vind het een beetje cru om dan te zeggen: "Dan moet je maar in een keer de hele review maken" want het systeem hoe het nu werkt vind ik prettig, dat je alvast wat te lezen hebt.

In ieder geval, kan er dus een systeem ingesteld worden, dat mensen een notificatie krijgen als een review zoveel tekens aangepast is (zodat je geen melding krijgt over spelfouten die eruit zijn gehaald) Zodat mensen hun beoordeling opnieuw kunnen verbeteren. Zo voor betere waarderingen.

Laat me weten wat jullie van het idee vinden. Het moet toch niet zo ingewikkeld zijn?

Things are cheaper for a reason