Verwijderd

Topicstarter
Yo medegotters,

Bij mijn moeders werk worden ze sinds kort echt helemaal knetter van bepaalde studenten die lopen te brallen met hun mofotje.
[Bij een studie ruimte in de UNI hoort het meestal stil te zijn en dat wordt flink verstoord ;)].

Nu vroeg ze aan mij of ik eens kon kijken naar zgn GSM blocker, zo'n ding dat als je die aanzet, in de buurt van zoveel meter geen enkele telefoon nog bereikbaar is. [ziekenhuizen hebben ze ook].

Ik dacht dat conrad ze had, maar daar kon ik niets vinden.

Weten jullie daar wat meer over, of enkele sites waar ik info kan vragen/ ze kan bestellen?

Thankz in iedergeval, nu maar hopen dat wij ze op sg00l niet krijgen :7

Verwijderd

Ik geloof dat ze in Nederland en een helezooi andere landen illegaal zijn... dus ook niet echt makkelijk te krijgen, denk ik.

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Volgens mij mogen die dingen helemaal niet gebruikt worden in Nederland.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03 20:42

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nope, die dingen zijn zo illegaal als maar zijn kan. In Canada zijn ze er mee bezig om het legaal te maken iig.

Probleem is dat er ook nadelen aanzitten aan zo'n blocker... Denk maar aan noodsituaties (brand ofzo).

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
In Canada en landen waar ze geen kennis hebben van GSM's is het toegestaan, in de rest van de wereld is het verboden. Denk er eens aan, dat je bv. 112 niet kan bellen als er een schietpartij gaande is in de studieruimte waar je moeder werkt en je moeder zit onder het bureau zodat ze de vaste telefoon niet kan gebruiken. |:(

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Dammit!
Eigenlijk wel jammer dat die dingen illegaal zijn, soms zijn ze extreem handig!

Nou ja, pech dan.
Dan moet ze maar FF een uitsmijter inhuren voor de bieb. [doen ze toch al hoor ik nu]

Bedankt in iedergeval!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Een uitsmijter voor de bied?!? :? In welke plaats is die bieb?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Op Thursday 15 March 2001 21:26 schreef pven het volgende:
Een uitsmijter voor de bied?!? :? In welke plaats is die bieb?
Groningen, de RUG!

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09-2025

Hazzz-E

Que?

Een hele tijd terug stond er in de krant dat ze die dingen hebben gebruikt in Finland.

Dat was tijdens een examen om sms tegen te gaan.

Je kan proberen zon ding te importeren uit Finland.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.