Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joppiesaus2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-08 17:57
Hallo,

Zojuist voor mijn vriendin haar zeer traag geworden vista laptop voorzien van Windows 7 Ultimate 32 bit. Installatie ging als een zonnetje. De laptop had 2 partities (C & D). Partitie C had ik geformatteerd (hier stond voorheen ook Vista op) net voor het installeren van Windows 7 waar deze nu ook op staat geinstalleerd.

Echter, wanneer ik nu in Windows verkenner kijk staat partitie D: er niet meer tussen. Alleen de C: schijf met daarom Windows 7 is beschikbaar.

Wat gaat er fout en hoe vind ik de 2e partitie terug?

Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
diskmgmt.msc starten en kijken wat daar allemaal staat...

/edit
Ik moet zeggen dat je wel veel vragen stelt en zelf weinig inbrengt,

Ik raad je ook zeker aan om, als je zo lekker bezig ben met PC's, je wat meer in te lezen in alle rubrieken alvorens je een post maakt.

[ Voor 65% gewijzigd door Vorkie op 23-01-2011 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joppiesaus2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-08 17:57
ehhh, als ik iemand kan helpen doe ik dat echt wel. Inlezen doe ik overigens ook altijd, zoals je ziet heb ik altijd vrij specifieke vragen (imo iig wel). Een forum is toch een plek om juist met dit soort dingen aan te komen me dunkt? Met alle respect, bedankt voor je antwoord, maar ik denk niet dat het overigens aan jou is dit soort dingen te bepalen? Daar zijn toch moderators voor :-). M.a.w., ik wil echt niet iemand zijn tijd onnodig bezetten, ik denk dat mn kennis in de meeste gevallen gewoon onder gemiddeld is hier om een goede toevoeging te maken..

Nu ik zag dat zoiets als diskmgmt bestond kon ik het zelf zo oplossen. Er was simpelweg nog geen drive letter aan gelinkt voor de nieuwe installatie. Gefixt dus nu, met dank!

[ Voor 13% gewijzigd door Joppiesaus2 op 23-01-2011 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Joppiesaus2 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 13:30:
ehhh, als ik iemand kan helpen doe ik dat echt wel. Inlezen doe ik overigens ook altijd, zoals je ziet heb ik altijd vrij specifieke vragen (imo iig wel). Een forum is toch een plek om juist met dit soort dingen aan te komen me dunkt? Met alle respect, bedankt voor je antwoord, maar ik denk niet dat het overigens aan jou is dit soort dingen te bepalen? Daar zijn toch moderators voor :-). M.a.w., ik wil echt niet iemand zijn tijd onnodig bezetten, ik denk dat mn kennis in de meeste gevallen gewoon onder gemiddeld is hier om een goede toevoeging te maken..

Nu ik zag dat zoiets als diskmgmt bestond kon ik het zelf zo oplossen. Er was simpelweg nog geen drive letter aan gelinkt voor de nieuwe installatie. Gefixt dus nu, met dank!
och soms heb je zo'n dag die ik gisteren had... mijner excuses

Ik ben blij dat je geholpen bent :)