Ben van plan mijn WD Mediaplayer te koppelen met een digitale fotolijst., dwz de uitgang RCA composiet van de WD te gebruiken daartussen een videograbber en dan de USB in de digitale fotolijst, zou dat kunnen, dus dat het signaal van de Mediaplayer via de videograbber doorgestuurd kan worden naar de fotolijst, gebruik de videograbber dus niet voor het kopieren maar om een verbinding tot stand te kunnen brengen, iemand ervaring, hoor het graag, Gr. Arie van Dijk
Nee, die USB aansluiting op je fotolijstje is waarschijnlijk voor een USB geheugenstick.
En je kunt geen drivers installeren voor je videograbber, dus gaat niet werken helaas.
Ik denk als je zoiets wil, dat je dan beter kunt kijken naar van die DVD schermpjes voor in de auto, daar zit vaak gewoon een composiet aansluiting op
En je kunt geen drivers installeren voor je videograbber, dus gaat niet werken helaas.
Ik denk als je zoiets wil, dat je dan beter kunt kijken naar van die DVD schermpjes voor in de auto, daar zit vaak gewoon een composiet aansluiting op
[ Voor 30% gewijzigd door ThinkPad op 23-01-2011 13:09 ]