[Adobe Acrobat Professional 9] Summarize options of comments

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraag over het uitprinten van een summary van comments in Adobe.
Google levert helaas geen antwoord op.

Het probleem is het volgende: als je (1) comments maakt mbv sticky notes en (2) bepaalde zinnen geel markeert, dan ziet de comment summary de gemarkeerde zinnen als comments en geeft de comment summary de sticky notes en de gemarkeerde zinnen weer (dus bijv. er staat voor elke gemarkeerde zin een bepaalde tijd/datum wanneer een regel gemarkeerd is).
Dit betekent dat het uitprinten van een lijst van comments resulteert in een erg lange lijst.

Ook is het probleem dat de lijst van comments niet op 1 pagina komt maar dat de comments (sticky notes en data van gemarkeerde zinnen) op een afzonderlijke pagina komen.
Bijvoorbeeld: als je op pagina 5 een comment hebt dan laat de comment summary voor bladzijde 5 één aparte samenvatting zien van de comments van bladzijde 5.
Als ik dit wil uitprinten krijg ik dus erg veel bladzijdes.

Mijn vragen:
- Is het mogelijk om alleen de comments (van de sticky notes) and niet de gemarkeerde zinnen (highlights)
te printen in de comments summary?
- Is het mogelijk to show/print de comments summary op een enkele doorlopende lijst? Dus dat ze geprint worden vanaf de laatste pagina van het PDF bestand?

Oftewel ik wil gewoon een uitgeprint document hebben waar geel gemarkeerde zinnen gewoon uitprint worden maar dat deze niet in de comment summary worden meegenomen. Ik wil alleen sticky notes, waar ik wat aantekingen heb gemaakt, samenvatten op één doorlopende bladzijde en zonder de highlights mee te nemen.

Ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel.

Alvast bedankt,

Martijn