Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Winamp werkt niet meer.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het opstarten van Winamp krijg ik steeds de melding dat Winamp niet meer werkt, vervolgens sluit het programma. Ik heb al verschillende keren geprobeerd om het te verwijderen en opnieuw te installeren, maar dat mag niet helpen. De melding is vanuit het niets ontstaan.

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-11 20:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Je krijgt letterlijk de melding dat "winamp werkt niet meer" ?

[ Voor 3% gewijzigd door MrVegeta op 22-01-2011 22:44 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Verwijderd

Zo'n diagloog wss
Afbeeldingslocatie: http://www.japanitup.com/wp-content/uploads/2007/10/ntvdm-error.jpg

Systeemherstel al geprobeerd?

Welke versie Windows
Welke versie Winamp
Wat heb je zelf al geprobeerd?

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:20
plugin die niet helemaal lekker werkt?

Ik krijg deze melding ook altijd als ik Winamp afsluit, maar dan komt het door een plugin die ik gebruik (die plugin is slecht geschreven... dus ik negeer de melding gewoon :P )

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-11 07:17

muhda

Time & Space traveler

Verwijder het bestand: studio.xnf wat in je %AppData% map zit, dat werkt meestal als winamp niet meer wil opstarten.

• mrtnptrs
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:14

mrtnptrs

You idiot!

muhda schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 23:09:
Verwijder het bestand: studio.xnf wat in je %AppData% map zit, dat werkt meestal als winamp niet meer wil opstarten.
Of misschien een simpele herinstallatie?

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

Verwijderd

Topicstarter
De melding is letterlijk: "Winamp werkt niet meer", er wordt naar een oplossing voor het probleem gezocht. Dan volgt helaas geen oplossing. Versie die ik gebruik is 5601 lite. Windows 7 x64. Ik gebruik verder geen plugin. Het bestand studio xnf staat niet op mijn computer.

Verwijderd

*zucht*

Systeemherstel al geprobeerd?

EDIT: Jammer dat je systeemherstel hebt uitgeschakeld, die is bedoeld voor dit soort situaties.

WinAMP opnieuw geinstalleerd?

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2011 23:36 . Reden: Dubbele zucht nu ]

Verwijderd

Topicstarter
Vanwaar de zucht? Systeemherstel heb ik uitgeschakeld.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een aantal maal geprobeerd Winamp opnieuw te installeren, zelf met het verwijderen van register bestanden.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
mogelijke oplossing ?

edit:
Dit lijkt me onwaarschijnlijk bij nader inzien want ik neem aan dat je de hele Winamp map al eens compleet verwijderd hebt.

[ Voor 41% gewijzigd door Henk007 op 22-01-2011 23:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok thx. De hele map verwijderen had ik nog niet geprobeerd. Hij werkt weer!
edit:
Ik geef toe, nogal dom...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2011 00:04 ]

Pagina: 1