Bij het opstarten van Winamp krijg ik steeds de melding dat Winamp niet meer werkt, vervolgens sluit het programma. Ik heb al verschillende keren geprobeerd om het te verwijderen en opnieuw te installeren, maar dat mag niet helpen. De melding is vanuit het niets ontstaan.
Je krijgt letterlijk de melding dat "winamp werkt niet meer" ?
[ Voor 3% gewijzigd door MrVegeta op 22-01-2011 22:44 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Zo'n diagloog wss

Systeemherstel al geprobeerd?
Welke versie Windows
Welke versie Winamp
Wat heb je zelf al geprobeerd?

Welke versie Windows
Welke versie Winamp
Wat heb je zelf al geprobeerd?
plugin die niet helemaal lekker werkt?
Ik krijg deze melding ook altijd als ik Winamp afsluit, maar dan komt het door een plugin die ik gebruik (die plugin is slecht geschreven... dus ik negeer de melding gewoon
)
Ik krijg deze melding ook altijd als ik Winamp afsluit, maar dan komt het door een plugin die ik gebruik (die plugin is slecht geschreven... dus ik negeer de melding gewoon
Verwijder het bestand: studio.xnf wat in je %AppData% map zit, dat werkt meestal als winamp niet meer wil opstarten.
Of misschien een simpele herinstallatie?muhda schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 23:09:
Verwijder het bestand: studio.xnf wat in je %AppData% map zit, dat werkt meestal als winamp niet meer wil opstarten.
Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.
De melding is letterlijk: "Winamp werkt niet meer", er wordt naar een oplossing voor het probleem gezocht. Dan volgt helaas geen oplossing. Versie die ik gebruik is 5601 lite. Windows 7 x64. Ik gebruik verder geen plugin. Het bestand studio xnf staat niet op mijn computer.
Verwijderd
*zucht*
EDIT: Jammer dat je systeemherstel hebt uitgeschakeld, die is bedoeld voor dit soort situaties.
WinAMP opnieuw geinstalleerd?
EDIT: Jammer dat je systeemherstel hebt uitgeschakeld, die is bedoeld voor dit soort situaties.
WinAMP opnieuw geinstalleerd?
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2011 23:36 . Reden: Dubbele zucht nu ]
mogelijke oplossing ?
edit:
Dit lijkt me onwaarschijnlijk bij nader inzien want ik neem aan dat je de hele Winamp map al eens compleet verwijderd hebt.
edit:
Dit lijkt me onwaarschijnlijk bij nader inzien want ik neem aan dat je de hele Winamp map al eens compleet verwijderd hebt.
[ Voor 41% gewijzigd door Henk007 op 22-01-2011 23:50 ]
Ok thx. De hele map verwijderen had ik nog niet geprobeerd. Hij werkt weer!
edit:
Ik geef toe, nogal dom...
edit:
Ik geef toe, nogal dom...
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2011 00:04 ]
Pagina: 1