geschikte backup software voor externe hdd

Pagina: 1
Acties:
  • 427 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbaard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-08 18:10
Beste Tweakers,

Ik zoek geschikte backup software waarmee ik bepaalde mappen van mijn pc kan backuppen op een Externe HDD. Het liefst misschien wel realtime spiegelen.

Ik heb nu net backup functie in Windows gebruikt maar dan kan ik niet door de bestanden heen bladeren op de HDD en kan ook niet zien wat er op staat. Met de software die bij de Samsung Story HDD zat kan dit wel, echter heb ik dan geen zeggenschap over de directory indelingen.. Hij kopieert dan zeg maar het hele pad, dus ik kan niet zeggen van. 1 map met afbeeldingen en 1 map met documenten etc op de HDD. Hij zet ze dan net zo neer als als op mijn computer. Maar dit vind ik onhandig.

Het liefst wil ik software waarvan ik kan zeggen, kopieer de foto's uit deze map naar deze map op de Externe HDD, zodra er iets in de map op de PC word gezet. (real-time functie niet verplicht, maar wel handig) Ook neem ik de HDD wel eens mee, dus als hem dan loskoppel, dat het geen probleem is maar gewoon de backup doet als ik hem weer aansluit.

Ik gebruik windows 7.

Weet er iemand goede software?

groeten,
Simon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redbaard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-08 18:10
SyncBack staat daar niet tussen maar die is geloof ik wel fijn! Dus denk dat ik die ga gebruiken of heeft iemand daar slechte ervaringen mee of heeft iemand nog echt een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 08:48
Wanneer je een topic op GoT opent verwachten we eigen inzet. Je zit ook lang genoeg op GoT om dat te weten en ik zie het niet in je topic terug. Daarom gaat hij op slot. Lees ook Het algemeen beleid

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Dit topic is gesloten.