Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Microsoft Natural Ergonomic Keyboard 4000 v1.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo medetweakers ,

Zit momenteel met het volgende probleem ; sinds afgelopen week is mijn Microsoft Natural Ergonomic Keyboard 4000 v1.0 gaan flippen, vanaf het moment dat Windows XP op het bureaublad staat, opent het continue IE & de zoekfuntie in de verkenner.
Zodra ik de USB verbinding verbreek,stopt dit ook.
Een ander tobo op PS2 pakt het mobo niet meer en werk nu ook vanuit het schermtobo.
Heb al geprobeerd om de drivers te verwijderen en opnieuw te installeren,maar ook dit helpt niet.
Ook met Avast Antivirus , SpyBot en Malware Byetes heb ik nets kunnen vinden.
Wie kan me helpen ???

grtz. Roy

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 17:31:
Hallo medetweakers ,

Zit momenteel met het volgende probleem ; sinds afgelopen week is mijn Microsoft Natural Ergonomic Keyboard 4000 v1.0 gaan flippen, vanaf het moment dat Windows XP op het bureaublad staat, opent het continue IE & de zoekfuntie in de verkenner.
Zodra ik de USB verbinding verbreek,stopt dit ook.
Een ander tobo op PS2 pakt het mobo niet meer en werk nu ook vanuit het schermtobo.
Heb al geprobeerd om de drivers te verwijderen en opnieuw te installeren,maar ook dit helpt niet.
Ook met Avast Antivirus , SpyBot en Malware Byetes heb ik nets kunnen vinden.
Wie kan me helpen ???

grtz. Roy
Probeer je dat ps2 tobo in te prikken als de pc al opgestart is? Dat gaat nooit werken, ff rebooten met het ps2 tobo erin en dan werkt het. Ps2 is namelijk niet plug&play... ;) Mocht het nog niet werken dan is ps2 support misschien uitgeschakeld op het mobo, dan moet je dus ff je bios checken. Blijf je problemen houden, dan zou je er wel eens aan kunnen denken dat het niet je tobo is die de problemen geeft, maar dat er misschien een controller oid op je mobo aan het flippen is.

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu inderdaad een ander tobo aangesloten met PS2. Deze werkt nu wel.
Vanavond eens een andere pc proberen met dat usb tobo.