Ik heb een vervelend probleem met de XBOX.
Vorige week heb ik namelijk een A/V receiver icm boxen gekocht. Dus de xbox werd ge-upgrade van component naar HDMI. HDMI kabels van €2,69 van de Action welteverstaan
Dus, aangesloten en deed het perfect. Een aantal dagen later kwam een vriend het nieuwe geluid aanschouwen. Ik liet hem eerst de mooie oranje HDMI kabels zien
En sindsdien geeft de XBOX geen beeld meer op de TV
Geluid is er echter nog wel... Eerst dacht ik dat het aan de goedkope HDMI kabels lag. Maar dat werd uitgesloten nadat de 2de kabel het ook niet deed, en vervolgens een HDMI kabel van de Humax gehaald, die het daarop wel deed geen beeld op de TV weergeeft.
Vervolgens heb ik de XBOX met HDMI->DVI op mn PC beeldscherm aangesloten, dit werkte dan weer wel. Niks mis met de HDMI uitgang van de XBOX dus. Het moest dus wel aan de TV liggen was de conclusie, omdat alle 3 de HDMI ingangen hetzelfde gevolg hadden. Om te kijken of het idd aan de TV lag, heb ik de XBOX aan een andere TV gehangen, en daar gebeurt weer hetzelfde, geen beeld.
Het is dus de combinatie XBOX-TV wat niet werkt. En dan alleen met HDMI, want component werkt nog wel.
Iemand een idee wat het probleem kan zijn,
zou erg helpen, ben een beetje ten einde raad
Vorige week heb ik namelijk een A/V receiver icm boxen gekocht. Dus de xbox werd ge-upgrade van component naar HDMI. HDMI kabels van €2,69 van de Action welteverstaan
Vervolgens heb ik de XBOX met HDMI->DVI op mn PC beeldscherm aangesloten, dit werkte dan weer wel. Niks mis met de HDMI uitgang van de XBOX dus. Het moest dus wel aan de TV liggen was de conclusie, omdat alle 3 de HDMI ingangen hetzelfde gevolg hadden. Om te kijken of het idd aan de TV lag, heb ik de XBOX aan een andere TV gehangen, en daar gebeurt weer hetzelfde, geen beeld.
Het is dus de combinatie XBOX-TV wat niet werkt. En dan alleen met HDMI, want component werkt nog wel.
Iemand een idee wat het probleem kan zijn,
zou erg helpen, ben een beetje ten einde raad
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.