Toon posts:

vreemde redaktionele review bij ipad

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij de pricewatch staat een vreemde redaktionele review van de ipad

pricewatch: Apple iPad 16GB Wi-Fi

De ipad review met de titel '2010 android van dreumes tot marktleider' staat er bovenaan :)

Nu zullen die reviews wel adhv tags oid geselecteerd worden maar ik vind het toch een beetje ver gaan. Als je met de pricewatch voor een ipad kiest verwacht je reviews over de ipad en niet een of ander artikel met 'android als marktleider' (wat sowieso nog discutabel is ook en voor tablets bovendien onjuist).

Dus kan deze review verwijderd worden uit de ipad pricewatch? Dank u! :)

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-02 15:54

rob_erwt

What does this button do?

Die reviews in de pricewatch verschijnen op basis van de gekoppelde producten aan die review. Omdat het een jaaroverzicht review is, zijn dus alle tablets en smartphones die interessant waren in 2010 gekoppeld.

De enige manier om deze review niet meer te voorschijn te laten komen op de pricewatch productpagina, is door de ipad te ontkoppelen van de review. En aangezien dat de taak en verantwoording is van de redactie, schop ik deze ook even naar Geachte Redactie.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Zowel de iPad als het jaaroverzicht 'Van dreumes tot marktleider' zijn gekoppeld aan de tag 'tablet'. Bij beide gaan we die niet weghalen; ik vrees dat we er verder weinig aan kunnen doen.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, fair enough. Pricewatch is niet perfect, we zullen er mee moeten leren leven.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Rataplan schreef op zondag 23 januari 2011 @ 12:05:
Zowel de iPad als het jaaroverzicht 'Van dreumes tot marktleider' zijn gekoppeld aan de tag 'tablet'. Bij beide gaan we die niet weghalen; ik vrees dat we er verder weinig aan kunnen doen.
Volgens mij gaat het niet om de tag "tablet", maar omdat de ipad (als product) is gekoppeld aan dat android artikel. Terwijl er afaik geen android draait op een ipad, dus waarom die koppeling er is? Maargoed, zo erg is dat natuurlijk ook niet.

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-02 15:54

rob_erwt

What does this button do?

Erkens schreef op zondag 23 januari 2011 @ 12:26:
[...]

Volgens mij gaat het niet om de tag "tablet", maar omdat de ipad (als product) is gekoppeld aan dat android artikel. Terwijl er afaik geen android draait op een ipad, dus waarom die koppeling er is? Maargoed, zo erg is dat natuurlijk ook niet.
Wat Erkens zegt idd. Doordat het artikel ipad gekoppeld is aan die review, komt die review tevoorschijn op de artikel pagina van de ipad.

Dit overigens in tegenstelling tot de archief/tag pagina´s. Daar wordt inderdaad de content gekoppeld op basis van de toegekende tags.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Verwijderd

Topicstarter
Okay, dus loskoppelen van de android review van het ipad product zou het probleem oplossen? Dan kan de redaktie het dus toch eenvoudig fixen :)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Die was me nog niet opgevallen, maar dat is inderdaad een beetje een vreemde koppeling, dus fixed ende done :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1