Steeds terugkerende fout in de meuktracker bij iedere NVIDIA

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurits van Baerle
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Steeds terugkerende fout in de meuktracker bij iedere NVIDIA Linux Display driver update.

In Maurits van Baerle in 'meuk: Nvidia Linux Display Driver 260.19.04 bèta' valt te lezen dat het feit dat sommige compilerbestanden niet meer meeleverd worden geen invloed heeft voor de gewone gebruiker.

Toch maakt de poster bij iedere meukupdate doodleuk dezelfde fout door dezelfde zin te kopiëren.
Vanaf driverversie 260.x worden OpenGL, VDPAU, CUDA en OpenCL niet meer met de driver meegeleverd, maar zullen apart opgehaald moeten worden.
Het klopt niet en nu lijkt het net alsof er met deze driver geen OpenGL, VDPAU, CUDA en OpenCL ondersteuning meer meegeleverd wordt.

Al die technieken worden standaard door deze driver ondersteund.

Het enige is dat sinds een tijdje de developer bestanden niet meer meegeleverd worden maar dat maakt voor de niet-developer niets uit.

Ook vandaag staat de fout er weer in:
meuk: Nvidia Linux Display Driver 260.19.36

Ik stel voor deze zin gewoon te verwijderen uit het inleidende stukje. Het is incorrect en het is voor verreweg de meeste mensen sowieso niet relevant wat het dan wel moet zijn. Als je tot die beperkte groep behoort die hun eigen drivers compileert heb je ten eerste meer en betere informatie nodig dan deze zin en ten tweede kom je er dan toch wel achter.

Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:04

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Sorry, ik gebruik ze zelf niet en mijn Linux-kennis is zoals je ziet niet bijster groot. Ik heb indertijd de release notes niet goed begrepen en de fout dus steeds herhaald. Ik zal de tekst aanpassen.

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurits van Baerle
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Drobanir schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 20:10:
Sorry, ik gebruik ze zelf niet en mijn Linux-kennis is zoals je ziet niet bijster groot. Ik heb indertijd de release notes niet goed begrepen en de fout dus steeds herhaald. Ik zal de tekst aanpassen.
Geeft niet, dank voor het fixen!

Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic