Je stelt de vraag nogal onduidelijk. Wat wil je nou? Wil je graag 2 SD kaartjes in de camera kwijt kunnen, of wil je graag films van het interne geheugen naar het SD kaartje kunnen kopieren?
Je hebt gelijk, een beetje onduidelijk, 2 slots is leuk, maar het hoeft niet persé. Er zit ook nog een aanzienlijk prijsverschil tussen de 2 camera's.
Kan je bij de Sony eenvoudig van het interne geheugen de bestanden naar de memorystick copieren.(Is dit geheugen trouwens al wat sneller geworden?
Kan je bij de Sony eenvoudig van het interne geheugen de bestanden naar de memorystick copieren.(Is dit geheugen trouwens al wat sneller geworden?
10 minuutjes zoeken levert mij de handleiding van de CX550V, waarin ik vind dat kopiëren van intern naar extern geheugen mogelijk is en dat de camera MS Pro Duo, MS Pro-HG Duo, SD en SDHC slikt. Snelheid van die kaarttypes is uitgebreid te vinden op het net.
We verwachten dat je zelf eerst moeite hebt gedaan om het antwoord te vinden, ik krijg niet het idee dat je dat gedaan hebt. Dit topic gaat dan ook op slot.
We verwachten dat je zelf eerst moeite hebt gedaan om het antwoord te vinden, ik krijg niet het idee dat je dat gedaan hebt. Dit topic gaat dan ook op slot.
Dit topic is gesloten.
![]()