Toon posts:

3 schermen ophang systeem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik ben net klaar met het verbouwen van mijn computer kamer en richt me nu op het nieuwe systeem.

Ik wil graag 3 schermen gebruiken (eyefinity) maar wil deze 3 schermen op 1 mount hebben.
1 paal de op het bureau gemonteerd kan worden met daarop de mogelijkheid tot het opzetten van 3 schermen.
Een voorwaarde is wel dat de Linker en rechter scherm kunnen kantelen/naar boren moeten om zo een soort halve O te creëren. Zo kan ik mijn werk en hobby :-P perfect combineren en game met 3 beeldschermen.

Het probleem., ik kom dus nergens van dit soort schermen tegen. En bij hoge uitzondering dat het 3 schermen ondersteund van een max 19 inch. Ja daar doe ik het niet voor.
wil er 3 schermen van +/- 22,23 of 24 inch. op (scherm moet 16:10 verhouding hebben en dunnen omlijsting)

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:36

BrammT

The one and only!

Budget?

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:54

Grvy

Bot

1 scherm aan de muur hangen en de andere 2 op losse mounts die je aan het einde van beide kanten van je bureau vastmaakt is geen optie?

Dit is een account.

Verwijderd

Topicstarter
Budget: Niet echt een issue, moet niet te gek zijn. Maar zag dat dubbele mounts rond de 100 a 120 euro zitten.
gaat er meer om dat het goed is, en niet dat het goedkope rotzooi is.

liefst 1 mount (paal) die op het bureau vast gemaakt word.
Zo kan je dit makkelijk mee nemen naar andere bureaus enz enz

beetje zoals dit alleen dan 3 schermen.
Afbeeldingslocatie: http://content.hwigroup.net/images/news/Samsung_6-panel_Eyefinity_01.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2011 13:24 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

pricewatch: Samsung Syncmaster MD230X3 << af fabriek triple screen mount, displayport, daisychainen, dunne bezels en 23". Dit is dus de x3 versie van de x6 die je in je eigen post hebt staan.

Echter wel 16:9 full HD schermen.

Ik heb een triplescreen stand gehad, deze kwam op mijn bureau echter heel ver naar binnen: pricewatch: Ergotron LX Triple Display Lift Stand, max. 3x 21"

[ Voor 6% gewijzigd door Wiethoofd op 22-01-2011 13:26 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
Wiethoofd schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 13:25:
pricewatch: Samsung Syncmaster MD230X3 << af fabriek triple screen mount, displayport, daisychainen, dunne bezels en 23". Dit is dus de x3 versie van de x6 die je in je eigen post hebt staan.

Echter wel 16:9 full HD schermen.

Ik heb een triplescreen stand gehad, deze kwam op mijn bureau echter heel ver naar binnen: pricewatch: Ergotron LX Triple Display Lift Stand, max. 3x 21"
mijn huidige scherm op zijn voet komt nu ook 10 a 12 cm vanaf de muur naar voren (door de kabels en de grote voet. Mijn bureau is 220 breed en 80 cm diep. Dus kan wel wat hebben denk ik.

Die md230 is leuk scherm, alleen is hij wel erg OVERpriced doordat deze speciaal gemaakt is voor eyefinitie. Voor de rest zijn de specs niet heel spectaculair als je het vergelijkt met andere 23inch schermen die te koop zijn

als ik de jackpot win zou ik het zo doen, alleen 3 md230 ligt wel wat buiten mijn budget.

• Melodic Metal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-02 14:54
Is ophangen nodig?

Ik zou zelf aanraden mits je bureau diep genoeg is, om gewoon 3 mooie beeldschermen te kiezen met een dunne rand en displayport.

Pricewatch

Verwijderd

Topicstarter
Melodic Metal schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 13:35:
Is ophangen nodig?

Ik zou zelf aanraden mits je bureau diep genoeg is, om gewoon 3 mooie beeldschermen te kiezen met een dunne rand en displayport.

Pricewatch
]

Ja is het nodig........ (heb je altijd 3 schermen nodig) ahahahah

ik wil het gewoon goed en mooi aanpakken.
Mooie strak kantoor, met 3 van die zwevende schermen. Het zou ook 3 losse schermen kunnen zijn alleen is alle op 1 mount (beugel) wel zo mooi,. ja luxe probleem, maar ja dat is alles met computers.

Op dit moment lijkt me de Samsung Syncmaster 2443BW wel interessant, nette prijs/kwaliteit verhouding.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2011 15:15 ]

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:43
klik

Echter wel 370 euro inclusief, dus wel aan de prijzige kant...
je kunt ook deze nemen, en er daar gewoon drie van kopen. echter kun je de monitors dan minder hellen. Het is een beetje zoeken. deze dingen heten 'monitor armen' of 'monitor mount'.

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:58

DUX

blijft ook nu voor Oranje

offtopic:
Hadden de Tnet-heren van de Pricewatch zelf ook niet drie verticaalgepositioneerde schermen hangen op een enkele mount? Kan de foto niet direct vinden maar wellicht dat je hen ook kan aanschieten betreft advies.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
dat is "dacht ik" de opstelling die je bij de Samsung md230 kan kopen. die 3 tot 6 schermen kan hebben.

• DUX
  • Laatst online: 00:58

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Nee, die bedoel ik helemaal niet. Ik zie geen foto van drie verticaalgepositioneerde schermen van de Pricewatchredactie in dat artikel, of wel soms?

@maarten-dd hieronder
Nee, dat weet ik, daarom plaats ik die opmerking ook :>

[ Voor 21% gewijzigd door DUX op 22-01-2011 15:29 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Verwijderd

Topicstarter
nee dat artikel was de test van Eyefinity door de redactie,alleen met 6 schermen.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb het gevoel dat het niet gaat lukken.

Alle mounts en stands die ik tegen komen, die 3 schermen ondersteunen zijn allemaal max 19inch. Met een enkele die 22 inch aankan maar wel extreem duur is.

Dus denk dat deze zoek tocht niet het gewenste resultaat gaat opleveren.

Heb nog gekeken voor de mount van samsung (de ze gebruiken voor de md230 schermen) maar deze zijn speciaal ontwikkeld voor hun schermen. Dus heb ik niks aan.

• Seesar
  • Laatst online: 13-02 13:19

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Zelf iets lassen of laten lassen. ALs je goede bouw tekening maakt weet ik zeker dat de locale staalboer met wat handjecontantje voor 200 eu iets moois in elkaar last. Vaak nog beter en sterker ook.

Wellicht dat je zelf handig bent en met profielen aan de gang kunt gaan. Kan nog mooier en sterker dan kopen zijn ook. Enige probleem: het kogelgewricht voor je beweging, maar die zou je dan kant en klaar kunnen kopen.

T60P Widescreen

Pagina: 1