Marantz ER803 bluray afspeelprobleem?

Pagina: 1
Acties:

• Shocked
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:59
Ter vervanging van de Denon S301, heb ik een Marantz ER803 gehaald met setje goede boxen.
Dit is de alles-in-1 versie met bluray.
Tot zover top.

Maar bij diverse nieuwe bluray's zoals Salt, Inception etc. slaat de speler stukken over, altijd exact op hetzelfde moment ergens op de dvd. Dat gebeurt diverse malen op de dvd en is zeer hinderlijk als je ineens 8 minuten verder zit.
Om zaken verder uit te sluiten : ik heb originele dvd's, ook 2e exemplaar van de dvd's getest en die deden het ook. De spelers in de winkel deden het ook. Andere geteste bluray-spelers (even geleend) van Pioneer of Panasonic deden het niet en speelden gewoon netjes alles af zonder ineens te verspringen. In de winkel stonden ze ook even stom te kijken :+ maar wisten er ook geen antwoord op. Marantz (tel. contact) ook niet.

Wie weet waar dit aan ligt? Moet ik het apparaat terugbrengen vanwege dit?

Sony 83A90J - B&O Beosound Stage - Mission 770 (wow!) - Dali Menuet SE - Dali 104 - Marantz Cinema 60, Lyngdorf TDAI-1120

• Shocked
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:59
Ik heb inmiddels vernomen dat er meerdere mensen zijn die dit euvel constateren.
Ook muziek cd's schijnen niet altijd te pakken.
"Ze"' kunnen niet beloven of dit met een software-update opgelost zou kunnen worden.... ;w

Om mijn eigen vraag dan maar te beantwoorden :
Het apparaat gaat terug wat ik denk dat ik beter af ben met losse opstelling. Ook miste ik de digitale audio aansluiting (inderdaad, voor dieprijs mag die er eigenlijk wel opzitten).

Sony 83A90J - B&O Beosound Stage - Mission 770 (wow!) - Dali Menuet SE - Dali 104 - Marantz Cinema 60, Lyngdorf TDAI-1120