Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 12:03
Er is hier een oude computer vervangen, omdat deze kuren begint te geven. Hiervoor is een nieuw systeem in de plaats gekomen met de volgende specificaties:

- Gigabyte H55M-UD2H moederbord
- Intel CORE i3 processor
- Stabiele kwaliteitsvoeding
- Kingston value ram 2*1GB
- Windows XP 32-bit, volledig geupdate

Verder zijn er geen andere PCI apparaten in gebruik of zijn er andere drivers geinstalleerd.

Het probleem ontstaat bij het installeren van de telefooncentrale (een Panasonic KX-TDA30), welke via USB verbonden zit.

Deze installeer ik met de normale drivers met Windows XP ondersteuning (komen wel al uit 2004). Bij het overzetten/installeren van een .DLL (KXTDAUSB.dll) loopt het systeem volledig vast incl. muis en toetsenbord.

Op andere computers met Windows XP is deze driver prima te installeren, het zou erg vervelend zijn als er een hardware conflict is, want dan zou deze pc niet bruikbaar zijn.

Wellicht hebben jullie een oplossing voor dergelijke USB problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

Uitvoeren in WIN95 mode?

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:14

mrtnptrs

You idiot!

Hier ben ik het volledig mee eens.
Maar kun je ook niet de nieuwste drivers downloaden van hun website?

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 12:03
Als ik de driver installeer, gebruik ik geen installatie programma. Deze is er namelijk simpelweg niet. Het zijn een aantal losse files welke ik selecteer bij de oproep "Nieuwe hardware gevonden". Ik denk niet dat dit in WIN95 modus gedraaid kan worden.

Een nieuwere versie is er zo ver ik weet niet meer, de telefooncentrale is ook niet meer te vinden via de support page van Panasonic. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:02

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Wilde gok: Driver kan niet lekker overweg met multithreading?

Als je nog weet wie je leverancier is, kun je ze best bellen met de melding dat je de software kwijt bent. Kijken of je een nieuwere versie kunt bemachtigen.

Hier stond een dode link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtnptrs
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:14

mrtnptrs

You idiot!

strandbal schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 15:03:
Wilde gok: Driver kan niet lekker overweg met multithreading?

Als je nog weet wie je leverancier is, kun je ze best bellen met de melding dat je de software kwijt bent. Kijken of je een nieuwere versie kunt bemachtigen.
Dat mag eigenlijk niet, maar het is het proberen waard. ;)

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

Pagina: 1