Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe telefoon.
ik ben vanplan een t-mobile relaxt 190 abbo te nemen met een mobiel daarbij.
maar ik kan er niet echt uitkomen welke ik wil. ik wou eerst graag de Google Nexus S maar de negative reacties er over laten me erg twijfelen. Ik wil graag dat er Android opstaat het liefst de nieuwste versie.
qwerty toetsenbord is ook iets wat ik er graag op wil.
verder vind ik belangrijk dat het een snelle mobiel is aangezien ik er veel mee wil internetten. en een goede beeld kwaliteit belangrijk. en dat die vrij stevig is.
ik zou graag horen wat jullie mij aanraden om te kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat je uit meer telefoons kan kiezen bij dat abonnement als die daar staan ik vind het ook niet erg om wat bij te betalen.
(ook maakt het me niet uit als ik nog een maandje moet wachten ofzo tot er iets uitkomt.)

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:53

Rannasha

Does not compute.

De HTC Desire Z lijkt me een aardige optie. Maar dit is wel heel erg een zoek-vraag, er zijn genoeg vergelijkings-websites waar je kunt filteren op de gewenste eigenschappen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Kwabbernoot
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 20:24
Beetje vage site, kan het addertje niet vinden. 2 jaar een HTC Wildfire + €25 beltegoed p/m (125 bel + 25 sms) + internet voor totaal €402,8? Minus de HTC van €230 is dat een abbo van €7,2 p/m...
* Kwabbernoot mompelt iets over mooi en waar*

[ Voor 6% gewijzigd door Kwabbernoot op 22-01-2011 14:24 ]

Verwijderd

Ik zou gaan voor de LG 2x speed, die ligt vrij snel in de winkel. De Desire Z lijkt me onverstandig met 2 jaar abbo.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
-Stel je eisen op
-Stel je budget op
-Kijk eens in de Pricewatch
-Selecteer relevante modellen
-Ga reviews en ervaringen lezen
-Maak je keuze

Het kan natuurlijk zo zijn dat je tijdens dit proces met vragen komt te zitten die je zo niet kan beantwoorden, maar we verwachten in ieder geval in je topicstart terug te zien wat je zelf al uitgezocht hebt. Telefoons aanraden doen we hier niet op GoT, en daarom gaat dit topic dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.