XBMC TV Series Regex hulp!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozuf
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-09 11:06
Beste mensen,

Ik had het ook al op het XBMC forum geplaatst maar niet echt reactue gekregen tot dusver dus probeer ik het hier ook maar is.
Wie kan mij helpen met een regex die voor mijn "file naming convention" gaat werken binnen XBMC?
Hieronder de situatie;
My filenaming convention is as followed;

Single episode:
\\nas\TVSeries (E)\Band of Brothers\Season 01\01.mkv
OR
\\nas\TVSeries (E)\Band of Brothers\Season 01\01 - episodename.mkv

Double episodes
\\nas\TVSeries (E)\Band of Brothers\Season 01\01 & 02.mkv
OR
\\nas\TVSeries (E)\Band of Brothers\Season 01\01 & 02 - episodename.mkv

There can be spaces around the dash ("-") and around the ampersand ("&").
Als iemand de tijd wil nemen om hier een regex aan te koppelen zou ik heel dankbaar zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zonder XBMC te kennen geen je geen enkele informatie dat genoeg is om met je mee te denken. Wat zijn de originele filenames? Of heb je bepaalde parameters die je kunt gebruiken?

Als je de parameters kent, dan ben je er eigenlijk al, check een willekeurige regexp-tutorial (eerste hit die ik kreeg: http://www.funduc.com/regexp.htm) en je bent er. Bij wijze van spreken \1 & \2 - \3

Ik was niet meteen van plan om een script voor je te maken als je zelf alleen de vraag stelt en nu al sinds 3 januari met de armen over elkaar zit af te wachten zonder een handleiding of twee te lezen. Of tenminste lijkt het daar op ;)

Wat is jouw idee / waar loop je vast?

[ Voor 21% gewijzigd door F_J_K op 22-01-2011 11:41 . Reden: kromme zin ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr_Ogel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-09 21:44

Sr_Ogel

Klop klop klop

http://wiki.xbmc.org/inde...shooting_TV_Shows_lookups
hier al eens gekeken, volgens mij staat jouw specifieke geval er bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozuf
Waarom gaat iedereen er maar gelijk vanuit dat als er iets gevraagt word dat de topic poster zelf niets doet.
Uiteraard heb ik vanalles geprobeerd, en ja ik heb handleidingen gelezen en idd klopt het dat mijn situatie ook beschreven staat op de XBMC wiki, maar! Het werkt niet, dus daar schiet ik niets mee op... De XBMC wiki's zijn soms wat verouderd kwam ik zelf al achter.

Maar goed, ik ga wel zelf verder pielen...

De regexen die ik zelf ontwikkeld heb zijn inmiddels al in de prullenbak beland omdat ik het na veel frustratie steeds voor geen meter werkend kreeg, kan nog wel wat posten als ik weer is zin heb om te pielen.

p.s.
Gekker nog, ik heb deze situatie op mijn hoofd HTPC werkend, en op een andere client niet, dat met dezelfde advancedsettings.xml. Die heb ik weer uit XBMC post ergens en ook aangepast dus er zal nog wel iets anders raars aan de hand zijn... Ik dacht als ik nou een regex heb die 100% past op mijn situatie dat ik ff wat uit kon sluiten maar de bereidwilligheid is er niet dus moet ik zelf maar weer verder zoeken.

[rant]
krapt zich zelf achter de oren voor al die posts op het MediaPortal forum waar gebruikers wel gewoon behulpzaam willen zijn en ikzelf ook veel mensen heb geholpen... Da's op GOT soms wel anders...
[/rant]

[ Voor 52% gewijzigd door jozuf op 22-01-2011 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr_Ogel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-09 21:44

Sr_Ogel

Klop klop klop

Als het op je hoofd htpc wel werkt, dan zit het probleem dus niet in de regex.
Als je een export maakt van je videobibliotheek naar losse bestanden. (hij gaat dan nfo's aanmaken in je seriemapjes) wordt hij dan op je tweede htpc wel toegevoegd.

[ Voor 51% gewijzigd door Sr_Ogel op 22-01-2011 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozuf
Een export heb ik nog niet geprobeerd eigenlijk vooral omdat ik wil dat het zichzelf goed gaat blijven updaten in de toekomst maar ik zal het is een poging geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozuf
Voor de geintereseerde, de regex klopte als een bus en alexkroeze heeft me een beetje weten te helpen om het in een andere hoek te gaan zoeken.
Na een herinstallatie lukt het weer raar genoeg. Kamp nog wel met andere rare database problemen, muziek library is steeds leeg (had ik bij vorige install ook al).
Had goeie hoop maar begin MP toch weer beetje te missen door dit gesukkel...

[ Voor 4% gewijzigd door jozuf op 02-02-2011 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

jozuf schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 11:50:
Waarom gaat iedereen er maar gelijk vanuit dat als er iets gevraagt word dat de topic poster zelf niets doet.
[rant]
krapt zich zelf achter de oren voor al die posts op het MediaPortal forum waar gebruikers wel gewoon behulpzaam willen zijn en ikzelf ook veel mensen heb geholpen... Da's op GOT soms wel anders...
[/rant]
offtopic:
leg je startpost en jouw bovenstaande verhaal nou eens naast elkaar. Hoe kunnen wij nou ruiken wat jij allemaal hebt uitgevreten zonder dat jij dat zegt?
Nu komt tijdens je rant opeens de aap uit de mouw dat er heel wat anders aan de hand is, zou je dan niet een klein beetje de hand in eigen boezem steken?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1