|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
je kan er niks tegen doen..
pas als hij echt inbreekt kan je hem aangeven ofzo..
port proben is eigenlijk hetzelfde als belletje trekken... of voor de tuin roepen of iemand thuis is..
pas als hij echt inbreekt kan je hem aangeven ofzo..
port proben is eigenlijk hetzelfde als belletje trekken... of voor de tuin roepen of iemand thuis is..
Er is vaak gewoon niks aan de hand.. Gewoon negeren die zooi. Desnoods ip blocken (dat kan toch
)?
Melden bij abuse@kabelfoon.nl lijkt dus het enige nuttige wat ik heb kunnen doen. Ik word er echt knettergek van, hij heeft inmiddels 90 maal zo'n port probe uitgevoerd.
Dank voor de info!
Kan ik trouwens niets beginnen met de info die ik van hem heb? Bv. kijken of ik op zijn netwerkje kan komen ofzo?
Ter info: ik heb echt geen verstand van hacken, dus het kan zijn dat ik hier domme dingen zeg.
Dank voor de info!
Kan ik trouwens niets beginnen met de info die ik van hem heb? Bv. kijken of ik op zijn netwerkje kan komen ofzo?
Ter info: ik heb echt geen verstand van hacken, dus het kan zijn dat ik hier domme dingen zeg.
Een portprobe is vaak helemaal onschuldig, gewoon nix vanaan trekken
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Een port probe is gewoon een testje om te kijken of ik een bepaalde poort open heb staan. Snap ik dat goed?
Dat kan het zijn.. Dat kan bewust gedaan worden maar ook onbewustOp Thursday 15 March 2001 21:25 schreef pven het volgende:
Een port probe is gewoon een testje om te kijken of ik een bepaalde poort open heb staan. Snap ik dat goed?
Port Probes zijn iig echt NIET boeiend.
Dank voor jullie antwoorden! De term port probe is nu in ieder geval een stuk duidelijker voor me.
Je kunt er NIETS tegen doen. Je moet je afvragen wat je belangrijker vindt, dat je een firewall hebt, of dat je ziet (en dus ergert aan) wie er probeert binnen te komen.
Ik heb zelf mijn Windows 2000 gewoon goed beveiligd, en verder geen aparte firewall draaien. Met een beetje goede netwerkconfiguratie kom je Windows 2000 echt niet in hoor....
Als je echt last hebt van al die piepjes en rode balletjes in je BlackIce, dan moet je em gewoon de-installeren, en een goede firewall nemen die alleen maar een LOG file aanmaakt. Dan kun je wanneer je er zelf zin in hebt gewoon eens in die logfile kijken zonder dat er van alles knipperd.
Ik kwam dagelijks vele TIENTALLEN verschillende gebruikers tegen, waarvan sommigen ook nog eens TIENTALLEN pogingen ondernomen.... Je mag van geluk spreken dat jouw IP range mischien nog niet zo bekend is als kabelmodem range....
Ik heb zelf mijn Windows 2000 gewoon goed beveiligd, en verder geen aparte firewall draaien. Met een beetje goede netwerkconfiguratie kom je Windows 2000 echt niet in hoor....
Als je echt last hebt van al die piepjes en rode balletjes in je BlackIce, dan moet je em gewoon de-installeren, en een goede firewall nemen die alleen maar een LOG file aanmaakt. Dan kun je wanneer je er zelf zin in hebt gewoon eens in die logfile kijken zonder dat er van alles knipperd.
Ik kwam dagelijks vele TIENTALLEN verschillende gebruikers tegen, waarvan sommigen ook nog eens TIENTALLEN pogingen ondernomen.... Je mag van geluk spreken dat jouw IP range mischien nog niet zo bekend is als kabelmodem range....
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Pagina: 1