na RDP sessie scrollen langzaam

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Elke keer nadat ik met RDP mijn PC heb overgenomen (Microsoft Windows 7 Ultimate 64 bits met SetPoint 6.20.50) en ik daarna weer lokaal inlog op mijn PC is de scroll snelheid van de muis veranderd van de standaard 3 regels scrollafstand naar 1 regel. Dit gebeurd met verschillende RDP clients.

SetPoint geeft op dat moment aan dat de scrollafstand is ingesteld op 3 regels en ook de Windows setting bij het configuratiescherm (onderdeel muis) geeft dit aan.

Alleen een herstart van de PC zorgt er voor dat ik weer normaal met 3 regels kan scrollen. Het helpt ook niet als ik de scrollafstand op 1 regel en op toepassen klik en daarna weer op 3 regels zet en op toepassen klik (zowel met SetPoint als in Windows).

Ook heb ik na een reboot de volgende SetPoint instellingen geprobeerd, wat niet mocht baten:
Afbeeldingslocatie: http://img268.imageshack.us/img268/9990/scrollr.th.png

De software de-installeren en alles (register etc.) opschonen en opnieuw installeren helpt ook niet.
Toepassingsspecifieke instellingen heb ik uitgeschakeld.

Ik heb op Google gezocht met verschillende zoektermen, maar kan niemand vinden met een vergelijkbaar probleem?

Ik heb die software wel nodig ivm mijn MX 5500 set. Heeft iemand enig idee wat nog te proberen valt?