Hallo beste tweak forumers,
Ben al even wezen zoeken op internet maar kon de oplossing niet vinden. Ik richt me dan op jullie want ik heb hier goede ervaringen mee :-)
Wat ik heb:
Notebook RIM2000
Bios. Phoenix release date 0317-2005 version RIM00f0a
Windows 7
CD/DVD rom: Matshita DVD-ram UJ-840S ATA device
Bovenstaande is verzameld met DriverEasy.
Ik had Windows XP en dit werkte prima..toch eigenwijs en windows 7 erop gezet... Installatie ging prima maar nu wilde ik extra programmas erop zetten vanaf de dvd maar als ik een beschreven dvd erin stop geeft de speler aan dat deze leeg is...
In app.beheer staat geen conflict bij de speler. Ook de driver is goed geinstalleerd en driver update via internet geeft aan dat de meest actuele is gevonden...
Heeft iemand hier ervaring mee of nog beter...de oplossing :-)
Thxs en goed weekend
Ben al even wezen zoeken op internet maar kon de oplossing niet vinden. Ik richt me dan op jullie want ik heb hier goede ervaringen mee :-)
Wat ik heb:
Notebook RIM2000
Bios. Phoenix release date 0317-2005 version RIM00f0a
Windows 7
CD/DVD rom: Matshita DVD-ram UJ-840S ATA device
Bovenstaande is verzameld met DriverEasy.
Ik had Windows XP en dit werkte prima..toch eigenwijs en windows 7 erop gezet... Installatie ging prima maar nu wilde ik extra programmas erop zetten vanaf de dvd maar als ik een beschreven dvd erin stop geeft de speler aan dat deze leeg is...
In app.beheer staat geen conflict bij de speler. Ook de driver is goed geinstalleerd en driver update via internet geeft aan dat de meest actuele is gevonden...
Heeft iemand hier ervaring mee of nog beter...de oplossing :-)
Thxs en goed weekend