Deinstallatie volledig maken.

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn zo van die programma's die je echt volledig wilt kunnen verwijderen om uiteenlopende redenen.

Is er een eenvoudig programma wat de installatie monitort zodat je weet wat er gebeurt en dit dan ook weer (volledig) ongedaan maakt.?

(Enige modificatie van het windows register lukt me nog wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:08
Die bestaan al sinds jaar en dag, welke had je zelf al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ja, ik weet dat die (hebben) bestaan, misschien als onderdeel van Norton System Tools. Je moest dan het programma starten en programma x installeren. Maar ik kan zo niet op een komen.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien had ik het wat duidelijker moeten vragen.

Er bestaan natuurlijk programma's als your uninstaller maar die kijken achteraf.
Wat ik zoek is monitoren wat er gebeurt bij het installeren zodat je dat achteraf weer (evt handmatig) ongedaan kunt maken. En geen risico loopt verkeerde dingen te verwijderen.

{(Eigenlijk wil ik een demo programma met beperkte gebruiksduur opnieuw kunnen installeren....)}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:08
Nee hoor, zijn er genoeg die je eerst moet starten en alle register verwijzingen en kopieeracties bijhouden en terug kunnen draaien. Zoek bv maar eens op 'installation monitor'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 10:35
Wanneer je op GoT een topic opent verwachten we een eigen inzet. Dus aangeven wat je al gevonden hebt en waarom dat voor jou niet werkt. Dit zie ik niet terug in dit topic en daarom gaat hij op slot. Zie ook Het algemeen beleid

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.