Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

SecondLife grafisch probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had het idee om weer eens te beginnen met SecondLife maar als ik in de virtuele wereld ben en de map wil bekijken gaat het laden ontzettend traag en als ik rondloop zie ik ook steeds nieuwe dingen/gebouwen opduiken alsof hij de plek waar je bent aan het laden bent, hoe fix ik dit of is dit de standaard geworden?

Q9550
HD4870 1GB
4GB DDR3 1666
1TB Samsung schijf
W Vista 64 bit

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-11 13:08
misschien een hele domme opmerking, ik ken het spel zelf namelijk niet (wel is over gehoord), maar ligt het niet aan je internet verbinding?

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:23
Dat alles 'live' ingeladen wordt terwijl je rondloopt is normaal.

En dat SL zwaar is heb ik ook gemerkt, 1 core van mijn i5 760 wordt voor 100% belast, en de andere 3 geven ook redelijk wat activiteit. Blijkbaar is SL nou niet echt efficient geschreven... :X

Ik draai XP 32 bit, met 4 GB RAM en 'n Nvidia GT240 graka, btw. Ook met een testje onder Win7 64 bit zag ik hetzelfde processorgebruik.

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-11 20:45

psychoclown

Back in black

Van de week heeft mijn collega Cloud je ook al gewezen op het feit dat we van de users verwachten dat ze inzet tonen. Wederom verwacht jij een antwoord zonder jezelf actief op te stellen en dat is geen juiste houden.
Ga dus eens zelf op zoek, gebruik google, schrijf op wat je zelf al hebt gedaan om het probleem te helpen en doe wat moeite. Op deze manier gaat het topic gewoon weer dicht.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream