Goede avond,
Sinds een aantal dagen heb ik een raar probleem. Ik ontdekte het doordat telkens als ik binnen Windows Media Center op Videos klikte het programma crashte. Na een onderzoek kwam ik erachter dat er een corrupte bibliotheek in de lijst met bibliotheken staat onder videos, zowel in WMC als in Windows Verkenner. (NIET in Windows Media Player)

Doordat die library opgenomen staat in WMC crasht deze zodra ik op videos druk, terwijl WV er heel lang over doet om te laden.
Wat heb ik allemaal geprobeerd om dit probleem te verhelpen:
Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen? Anders moet ik Windows 7 weer opnieuw installeren, terwijl de vorige installatie van 8 dec. 2010 dateert.
Alvast bedankt!
Specs: Windows 7 Ultimate X64, Asus Maximus 2 Formula, 2x2GB DDR2 OCZ Platinum 800Mhz, Intel Core 2 Quad Q9450, Intel X-25M 80GB SSD, WD 1TB EADS, Seagate 320GB, Samsung 160GB, 700Watt voeding
Sinds een aantal dagen heb ik een raar probleem. Ik ontdekte het doordat telkens als ik binnen Windows Media Center op Videos klikte het programma crashte. Na een onderzoek kwam ik erachter dat er een corrupte bibliotheek in de lijst met bibliotheken staat onder videos, zowel in WMC als in Windows Verkenner. (NIET in Windows Media Player)

Doordat die library opgenomen staat in WMC crasht deze zodra ik op videos druk, terwijl WV er heel lang over doet om te laden.
Wat heb ik allemaal geprobeerd om dit probleem te verhelpen:
- Bibliotheken proberen te verwijderen binnen WMC. Dit is echter onmogelijk, ze komen telkens terug.
- Bibliotheken verwijderd binnen WMP, heeft echter geen effect.
- Windows Media Center uit- en ingeschakeld, zonder effect.
- Computer herstelt naar een aantal herstelpunten, heeft geen effect.
- Bibliothekencache verwijderd in Appdate --> Local --> Media Player, geen effect.
- Windows Media Center 'gereset', geen effect.
- Verscheidene keren opnieuw opgestart, geen effect.
- Bibliotheken uitgeschakelt en weer ingeschakelt, geen effect.
- Register opgeschoont, geen effect.
- CCleaner alles laten opschonen, geen effect.
- EDIT: Standaard bibliotheken herstellen, geen effect
Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen? Anders moet ik Windows 7 weer opnieuw installeren, terwijl de vorige installatie van 8 dec. 2010 dateert.
Alvast bedankt!
Specs: Windows 7 Ultimate X64, Asus Maximus 2 Formula, 2x2GB DDR2 OCZ Platinum 800Mhz, Intel Core 2 Quad Q9450, Intel X-25M 80GB SSD, WD 1TB EADS, Seagate 320GB, Samsung 160GB, 700Watt voeding
[ Voor 6% gewijzigd door MaZeLe op 23-01-2011 00:04 ]